Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Custom?
-
Custom?
Publicerad av anonym-anvandare på 18 september, 2004 vid 16:59Är det någon i Sverige som kan bygga en custom bräda för 4000 kr, jag har nämligen inte en krona mer att lägga på en bräda.
Kontacka mig via SMS på tel: 070-2489432 om någon har några tipps.
MVH/Martin
curry svarade 20 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
kolla med august kiteboarding(se kitenation.se), tror du kan få en finfin bräda till det priset ungefär(?!?)
-
4000 är tyvärr nästan för lite för en begagnad kvalitets-custom som inte är allt för sliten.
-
fan brunotti e skitfin custom han gölr ju demsom typ chrilles tabals memn han glr ju iafs 20 om dan kanske inte samma kvalitet men ändå ändå enj brunotti
-
kan du nestämma hur din brunotitibräda ska se ut?? NÄ!! just det, brunotti är fan inte nå jävla custom, brunotti är nå semicustom ihoplimmade kanter med fyrkantig kant. inte ETT DUGG custom, dom byggs som de flesta prudutionsbrädrona byggsbnuröfrtien
-
Svar till:
4000 är tyvärr nästan för lite för en begagnad kvalitets-custom som inte är allt för sliten.
[/ QUOTE ]
Nej!? Jag köpte en ny custom made bräda för 3800:- i Cabarete. -
bygg den själv så kan du få en custom för 2 papp, guld e de !
-
Det är inget fel på produktionsbrädor, skall man beställa en custom, måste man veta hur man skall åka, stance etc. för att det skall bli fullcustom. Produktion duger gott!Mvh Bengt
P.s Har provat Brunotti 135 lite, tycker det är en bra bräda! Även billig nu på on top windsurfing d.s -
Brunottin e riktigt skön men den håller tyvärr inte för hårdkörning
men allt går ju att fixa
-
Det var otur med din bräda! Men svårt att dra alla brädorna över en kamm pga det!
-
Svar till:
Det var otur med din bräda! Men svårt att dra alla brädorna över en kamm pga det!
[/ QUOTE ]
Jag har sett många som laminatet har släppt på och alla kan ju inte ha otur. -
om du beställer nu får du en ny august för 4500:-, kommer snart höja till mer rimligt pris (typ 6000:-)
och det är fet kvalité, inget ytlaminat som spricker/delaminerar, shapade kanter (dvs inte fyrkantiga), lätta som faen (1,5kg för en 120×33 tex). finfina helt enkelt…
och ja, de håller, du kommer inte knäcka den på vattnet!
/david
august kiteboarding
dadil@home.se
Logga in för att svara.