Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Mr Kuk, Swedishe Skilaub, und Ostrich Safari film
-
Mr Kuk, Swedishe Skilaub, und Ostrich Safari film
Publicerad av rambo_johnson på 12 januari, 2004 vid 22:45Gubbar för fan nu e det kino dags igen, Special guest: Mr Kuk…
rambo_johnson svarade 21 år, 3 månader sedan 10 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
haha shyst film!
shit de e ju han kändisen mrkuk i slutet!!! -
Är mr kuk säker på kite? Hört att han är bra på att springa och svettas iaf.
-
whoha – den var bra – speciell din tyska hugo! jag skrattar mig ihäll? korrekt nach vorne! och rätt stora chickenloops måste de ha där nere- med så stora kyklingar
-
fan kass me respons gilalr ni inte vår fina film era jävla djurvänner o babbevänner
-
mycket vackert..
vaffan har geraldine dragit.. eller har hon blivet fet?
-
har inte hunnit kolla än. Datorn på jobbet klarar inte av det. Hur bra hade det sett ut om jag kollade på kitefilmer på jobbet.
Pöss -
hade varit mycket mer intresant om ni tatt död på en struts och sedan haft grillparaj på den….
tror du man kan sälja strutskött här hemma i sverige???’
skeppa hem lite babbiankött från capehorn och lite stutskött i fryslådor… eller kanske ett och annat elefantöra -
struts är en delikatess i sverige…strutsfilé är hur gott som helst!! rekommenderar dom som inte provat..
-
Ja det var längesedan man åt struts tyvärr
Tror ju att det skall smaka typ kyckling men det är ju som den allra finaste oxfilén, snacka om mört kött! Nej förresten så fina oxfiléer finns nog inte.
-
det finns ju massvis med strutsfarmar i skåne
, har sett rätt många där nere..
-
Ja massor jag vet inte men två känner jag till. Men det är väl det härliga klimatet dom trivs i!
Vamt,gott, mycket vind, inte bara strutsar som trivs här nere!
-
när det blåser 15-20m/s är det byigt då? typ 15-25 eller 18-22 eller hur är det?
hur ofta blåser det så mycket?
vad ligger det normalt på?
hur många dagar ligger över 6m/s på en månad?
-
ibland, gälelr o ha en liten bräda o en kite med bra regiser om du ska ut i mer än 20m/s diffar lätt en 5 sekund…
Logga in för att svara.