-
återförsäljarproblem
Jag vill höra vad ni har för åsikter om följande historia: Jag köpte min kite (helt fabriksny) den 29/5, packade upp den på eftermiddagen och upptäckte att det var ett litet hål i duken. Inte stort, men dock ett hål. Dagen efter hörde jag av mig till återförsäljaren och han lovade mig en ny. De var dock slut hos agenten så jag blev lovad att köra med den till den nya leveransen kom. Den kom i mitten av juli.
Sedan den första juni har jag försökt få en ny, hel, drake. Dock förgäves. Idag är det den 6:e augusti och jag har fortfarande inte sett skymten av någon ny. Börjar tröttna snart, men vet inte riktigt hur jag ska gå vidare för han lovar hela tiden att det kommer ordna sig och att han jobbar på det. Visst, han är trevlig och försöker, men är det egentligen mitt problem att han strular med SIN agent. Jag har ju köpt en produkt av MIN återförsäljare..
synpunkter och tips välkomnas
/Erik
Logga in för att svara.