• anonym-anvandare

    Medlem
    6 april, 2005 vid 06:21

    Hej,
    De har mycket att göra + att de haft oturen att bli drabbade av influensan.

  • surferboy

    Medlem
    6 april, 2005 vid 06:48

    Inlägg raderat av Surferboy

  • Knatte

    Gäst
    6 april, 2005 vid 07:08

    Inlägg raderat av Knatte

  • lars_k

    Medlem
    6 april, 2005 vid 07:19

    Hmm. Mkt konstig “slutkläm” med tanke på det annars seriösa svaret.
    Men det är ju rätt onödigt att såga ett företag på konfen för man inte fått några sketna “klebbor” för tätning av sin skruttiga bils rosthål. tongue.gif

  • surferboy

    Medlem
    6 april, 2005 vid 07:22

    Inlägg raderat av Surferboy

  • apelbapel

    Medlem
    6 april, 2005 vid 07:31

    Hur var det?

    -Kunden har alltid rätt, (även när han har fel)!

    wink.gif

  • Knatte

    Gäst
    6 april, 2005 vid 07:32

    Jag har pratat med er ja..
    Vad jag reagerade på var, att du förklarar läget och vad som har hänt bra, men sedan gör bort dig (Wallen?) genom din sista mening.

    Alla hade säkert accepterat din förklaring, men det känns fortfarande onödigt att kalla kunder “jävla ego”
    Vet inte riktigt vad en sådan kommentar, gör för nytta?

  • surferboy

    Medlem
    6 april, 2005 vid 07:39

    Jag har snackat med Oscar över telefon och vi är kompisar igen. Därför har jag raderat mitt inlägg och han sitt.
    Jag håller med om att mitt inlägg var något magstarkt men jag tog åt mig starkt personligen. Så blir det väl lätt när man lägger hela sitt hjärta i något som jag har gjort i Wallén Sports.

    Mvh,
    Gustav

  • racso

    Medlem
    6 april, 2005 vid 07:40

    Gustav på wallens ringde mig precis och förklarade läget, haft mycket att göra och sjukdomar om vart annat. Bra respons, det inger respekt!

    Kändes gött att få diskutera lite per telefon, alltid nyttigt!

    Rock on
    /Oscar

  • Knatte

    Gäst
    6 april, 2005 vid 07:44

    Kanon!
    Då är ju alla nöjda och glada igen grin.gif

  • surfjohan

    Medlem
    6 april, 2005 vid 08:28

    Är man smart så köper man inte skitgrejer till överpriser inne i stan, utan tar sig ner till sveriges hawaii (varberg)och handlar prylar av chysta killar och tjejer som bryr sig om sina kunder! Big ups för Surfers!

  • hifly

    Medlem
    6 april, 2005 vid 10:16

    sp rocks! smile.gif

  • ian

    Medlem
    6 april, 2005 vid 10:24

    Förstår inte riktigt vad du menar?

  • niklas_s

    Medlem
    6 april, 2005 vid 12:07

    å du tror förstås att simmer och north är likadana segel? jämför ett välanvänt north med ett välanvänt simmer så ser du anledningen till norths “överpriser”

  • hifly

    Medlem
    8 april, 2005 vid 10:46

    har både ett simmer och ett north tycker båda har funkat bra väldig lite fladder i akterliket på north seglet jämnfört med simmer seglet

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.