Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing )(#%/=)#”%/=”#(/¤?`!”`”!#=”#?!#)¤!=(?40391 ÅHHHH

• )(#%/=)#”%/=”#(/¤?`!”`”!#=”#?!#)¤!=(?40391 ÅHHHH

Publicerad av mickez på 24 juni, 2005 vid 08:43

Visst är det underbart att det alltid blåser på midsommar? Åhhh vad jag älskar det! Om det inte vore för att familjen har tagit bilen och alla kompisar med bil är borta också!

HELVETES JÄVLA SKIT VARFÖR SKA LIVET MOTARBETA EN SÅ JÄVLA MYCKET NÄR DET GÄLLER SURFING?! VA?! SKITHELVETE! (Jag e smått arg och grinig)

Trevlig midsommar på alla stockholmare som tvingas sitta hemma med släkten vid vattnet medan träden böjer sig och gässen går extra vita ute på fjärden!

rasmus_w svarade 19 år, 8 månader sedan 11 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • ian

Medlem
    24 juni, 2005 vid 09:18

hehe, njuuter grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    24 juni, 2005 vid 11:57

En surfobil är bra att ha när det blåser för då slipper man bli arg.. cool.gif

• vilhelmerovraren

Medlem
    24 juni, 2005 vid 17:20

ja du, jag kan bara konstatera att här i lysekil var det en helt grym surfdag!! shorts och tröja räckte och relativt jämn och underbart stark vind smile.gif The time of my life, som dom säger…

• kelso

Medlem
    24 juni, 2005 vid 20:41

Tja Lysekilare
    Var körde du? Ja har kört en hel del i Lysekil för ett par år sedan nu é det GBG som gäller. Jag såg ingen ute i Lysekil.
    Kelso

• salle2

Medlem
    24 juni, 2005 vid 23:17

ta det lugnt manno! det är alt trevligare sitta å äta god mat samt fyllna till å ha det skönt än vara ute å surfa ensam på midsommarn! det få finnas gränser grin.gif Har du inget liv??? tongue.gif

• fastforward

Medlem
    25 juni, 2005 vid 12:23

Lider med dig, satt själv och våndades på en strand med sill och potatis när det blåste perfekt onshore… frown.gif

Skyller på tösabiten som hade satt upp ett surfförbud på midsommar. Jaja, det kommer väl fler dagar.

• jonasp

Medlem
    25 juni, 2005 vid 12:41

var det nån som fick nån bra surf i stockholm? jag kom lite sent till björkvik så vinden vred mot väst. fanns lite vind ute på nämdöfjärden men det va segt o ta sig dit o riktigt segt o ta sig tillbaka.
    Idag kan det funka på baggen fast just nu e det rätt dött.

• calle_b

Medlem
    25 juni, 2005 vid 14:42

Det var VÄÄÄLDIGT byigt igår i Fituna, men av två timmars kajkande så finns det en kvarts planing med 5.0 och 70 liter, och JA jag väger 65 kg´s wink.gif

Lite zero-wind-freestyling blev det och vattnet är förövrigt VARMT smirk.gif

• surfen

Medlem
    25 juni, 2005 vid 15:14

Inte i S-holm men i Uppsala bjöds det på riktigt bra med vind, Lite byigt var det för vinden kom från V-SV körde på Mistral MTX105/NP Diablo6,9m² och ett par timmar på MistralV97/North Natural6,2m² allt som allt 5,5timmar i tropisk värme wink.gif och full planing hela tiden. Det känns skönt.

• rasmus_w

Medlem
    25 juni, 2005 vid 19:14

9.7 på Görväln. Riktigt bra drag i byarna, men som vanligt tokbyigt.Jag var ute från 16-tiden till ungefär lockan 21. Överlag rätt okej.

För att göra det hela roligare så cyklade jag hela vägen hem till östermalm sen, kom hem ganska precis vid midnatt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing )(#%/=)#”%/=”#(/¤?`!”`”!#=”#?!#)¤!=(?40391 ÅHHHH

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.