Senaste nytt Forums Övriga Off Topic #”¤%!!! Väder

• #”¤%!!! Väder

Publicerad av putte på 26 januari, 2004 vid 18:52

Svar till:

Norra Östersjön
    Sydväst 4-8. I morgon syd, ökande till 7-12, högst i östra farvattnen. Måttlig till god sikt.

[/ QUOTE ]
    Om jag ska få nått åka av på isarna imorn, så måste jag fasen ut till Landsort!!! Varför blåser det aldrig lagom längs den direkta kusten? Frustrationen gör sej påmind!
    Hoppas på den där “ökande till 7-12”, annars blir det ingen snowkitesession att tala om mad.gif

(från SMHI)

putte svarade 20 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • curry

Medlem
    26 januari, 2004 vid 19:28

var ska du köra nånstans då?

• putte

Medlem
    26 januari, 2004 vid 23:25

Tänkte köra på isarna österut… Runt Värmdö ligger några fina + att jag kan ta mej liite extra sovmorgon också.

Prel. så kör jag/vi på Grisslingefjärden

• putte

Medlem
    27 januari, 2004 vid 10:24

Saetans va lite vind!
    Det maxade 4m/s på Baggensfjärden och där är det ändå VÄLDIGT byigt! Fortsätter det såhär så kommer jag sitta på steffo hela dan… frown.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic #”¤%!!! Väder

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.