Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆ Stockholm 2019 ☆
-
Jag drar till Närlunda nu (onsdag), är där kl 13.
/LarsRapport från dagen på Närlunda: Det blev riktigt bra! Vinden låg på ca VNV och jag hade konstant fullt tryck i min 6.0-a fram till 15.30 då jag tog paus. Men efter pausen hade vinden lagt sig så pass att jag bara fick nån enstaka planing så då la jag av. Vi var 3 pers på plats. (Var var resten? Haga Park? Fast det verkar ju bli minst lika bra med vind här hemma, kanske bättre! I morgon (torsdag) blir det Fituna (eller Farstanäs om jag känner mig tvungen att klippa gräset där. Det är min tur, eller otur 🙁 ).
/Lars- Detta svar ändrades 5 år, 5 månader sedan av electric.
-
Var tror ni om imorgon/övermorgon? Har inte varit ute sedan November, abstinensen börjar göra sig riktigt kännbar.
-
Var tror ni om imorgon/övermorgon? Har inte varit ute sedan November, abstinensen börjar göra sig riktigt kännbar.
Torsdag: Fituna (eller annan spot som funkar på syd) känns helt självklar
Fredag: Närlunda bör funka (eller annan väst-spot, som det tyvärr är ont om i Stockholmsområdet)
/Lars- Detta svar ändrades 5 år, 5 månader sedan av electric.
-
Fituna lär gå av så det stänker idag ända till ikväll – kan bli ”episkt”! 😋 Jag är där före kl 12.
-
Fituna fullt tryck i 4:8
bra rapporter Labbe……Tack för det….
-
å hur satt aftersurf-pilsnern efter en sån här episk…???
Fituna dag…???
för oss som inte kunde va där…!!! -
Ja, jag skulle nog säga ”episkt” 😋 Svårt att åka därifrån på kvällen när det bara blev bättre o bättre.
Logga in för att svara.