Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆ Stockholm 2019 ☆
-
Lilla Sand?
Är det här?
59°12’55.75″N
18°31’27.05″O
Ola
ja.
-
Hej jag fundera åka till Lilla Sandarna imorgon, jag bruka kolla på Idalen (Värmdö) på SMHI, vad tror ni bättre kolla på Ignarö? Om man kollar på Idalen verkar blåsa redan på morgonen
-
Vilken ångest. Kan bara surfa idag fram till ca 15. Efter mycket funderande, prof Baltazar style, så styr nu bilen mot Ingarö. Björkvik eller lilla Sandarna, hoppas få se någon annan där.
-
Jag drar också till Björkvik, kollar Lilla Sand först sen bryggan ifall Sandarna inte verkar bra.
-
Är på Björkvik Lilla Sand nu. Vinden verkar inte riktigt kommit igång än eller så blockas den av molnen. Funkar nog för foil dock. Kollar nog Bryggan först också.
-
Provar Bryggan nu. 7.8, slalom eller foil vet jag inte än.
-
Är på Björkvik Lilla Sand nu. Vinden verkar inte riktigt kommit igång än eller så blockas den av molnen. Funkar nog för foil dock. Kollar nog Bryggan först också.
Testa Ingaröfjärden när du har kommit ut, där brukar vinden ligga på bättre på so.
/Erik på barnkalas -
Stenstrand el Kärringviken imorgon bitti? Nån som ska dit?
-
Idag körde på Fituna med 9.2 planade i början sen tog vinden en paus och sen runt 16.30 kom en front vind. En kille körde 7.7 sen kl 13 ner vind vred till S andra två körde med 5.5 och 6 typ. Inte bästa dag men fick plana iaf 🙂
-
Ser ni ett rött Severne på vattnet vid Dalarö så är det mitt 8.6.
Kör iSonic 72.
Går ut nu. -
Kul att se så många på Dalarö, riktigt fin segling mellan varven 🙂
Om någon hittar eller av misstag fått med sig ett fodral till en Simmar 460 mast -> tel: 073-8009087
Tack på förhand!
Logga in för att svara.