Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆ Stockholm 2019 ☆
-
I morgon tisdag. Fituna eller Dalarö? Vilket blir bäst tror ni?
-
Dalarö var kanon nu på måndagkvällen! Ett antal timmar med fullt drag i 7.0 och 110-liters, ganska ofta var jag rejält överriggad och 6.0 hade räckt.
-
Ja, hann med en marathon-distans mellan ca 18-20 på Dalarö, jättefint var det. Någon som testade Björkvik – funkade det också på kvällen?
-
Fituna verkar ju ha funkat idag om man ska tro mätarn – där var isåfall SMHI för pessimistiska för en gångs skull. Själv solokörde jag ett par timmar på Oxnö med FSW 105 + 6.7, soft som snus 🙂
-
Ja, Fituna var bra idag tisdag! Och som du skrev Pete, bättre än prognosen. Rak syd, 7-10 m/s. 6 pers där, som körde ca 5.5 – 8 kvm under e.m.
/Lars -
Vi var några som körde Dalarö idag
Mätaren har visat 10 i medel och 13 i topparna.
För mig blev det 7.0.
Andra körde bla. 6.5. -
Hängde också på Dalarö igår, körde 6,7. Funkade finfint.
-
Jo, blev Dalarö för mig igår kväll med, andra dagen på raken. Bra drag i 7.0 igen, höll inte i sig lika mycket som i måndags men det var bra ändå.
-
Om någon hittade ett nedhalsgrepp i svart plast på parkeringen så glömde jag ett sådant på Dalarö igår!
-
Imorgon torsdag 22 jag kör på Dalarö efter jobbet 🤙🏻🤙🏻🤙🏻
-
Full power i Dalarö med 8.6 idag. 7 vindsurfare på plats runt kl 16.30. Blåste bra upp till 10 m/s och fortsatt även sent em. Jag älskar min nya bräda och är så Stoke att efter 3 år känner mig fortfarande så glad som jag var i början! Jag kämpar med jippar med cambers segel just och hoppas nästa sommar kan jag på båda sidorna.
-
Otrolig bra prognos för Dalarö även idag, jag kan inte tyvärr men ni som kan passa på!!!!!Tycker att senaste 2 veckor har det blåst nästa varje dag, så ska de vara 😁
-
Prognosen har sänkts något men jag chansar nog ändå på Fituna imorgon söndag för foil eller slalom.
-
Fituna kan blir bra mellan kl 13 till 16. Kanke jag chansar också med 8.6 eller 9.2 🤙🏻
Logga in för att svara.