Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2019 ☆

• daniel_bing

Medlem
    19 augusti, 2019 vid 10:00

I morgon tisdag. Fituna eller Dalarö? Vilket blir bäst tror ni?

• irieman

Medlem
    19 augusti, 2019 vid 22:08

Dalarö var kanon nu på måndagkvällen! Ett antal timmar med fullt drag i 7.0 och 110-liters, ganska ofta var jag rejält överriggad och 6.0 hade räckt.

• evert

Medlem
    20 augusti, 2019 vid 08:37

Ja, hann med en marathon-distans mellan ca 18-20 på Dalarö, jättefint var det. Någon som testade Björkvik – funkade det också på kvällen?

• pete

Medlem
    20 augusti, 2019 vid 18:26

Fituna verkar ju ha funkat idag om man ska tro mätarn – där var isåfall SMHI för pessimistiska för en gångs skull. Själv solokörde jag ett par timmar på Oxnö med FSW 105 + 6.7, soft som snus 🙂

Attachment Image
  • grrrr

Medlem
    20 augusti, 2019 vid 20:37

Skön bild!

• electric

Medlem
    20 augusti, 2019 vid 21:21

Ja, Fituna var bra idag tisdag! Och som du skrev Pete, bättre än prognosen. Rak syd, 7-10 m/s. 6 pers där, som körde ca 5.5 – 8 kvm under e.m.
    /Lars

• sundheden

Medlem
    20 augusti, 2019 vid 23:49

Vi var några som körde Dalarö idag
    Mätaren har visat 10 i medel och 13 i topparna.
    För mig blev det 7.0.
    Andra körde bla. 6.5.

Attachment Image
  • daniel_bing

Medlem
    21 augusti, 2019 vid 09:05

Hängde också på Dalarö igår, körde 6,7. Funkade finfint.

• irieman

Medlem
    21 augusti, 2019 vid 09:43

Jo, blev Dalarö för mig igår kväll med, andra dagen på raken. Bra drag i 7.0 igen, höll inte i sig lika mycket som i måndags men det var bra ändå.

• daniel_bing

Medlem
    21 augusti, 2019 vid 21:57

Om någon hittade ett nedhalsgrepp i svart plast på parkeringen så glömde jag ett sådant på Dalarö igår!

• mrquality

Medlem
    21 augusti, 2019 vid 22:32

Imorgon torsdag 22 jag kör på Dalarö efter jobbet 🤙🏻🤙🏻🤙🏻

• mrquality

Medlem
    22 augusti, 2019 vid 23:07

Full power i Dalarö med 8.6 idag. 7 vindsurfare på plats runt kl 16.30. Blåste bra upp till 10 m/s och fortsatt även sent em. Jag älskar min nya bräda och är så Stoke att efter 3 år känner mig fortfarande så glad som jag var i början! Jag kämpar med jippar med cambers segel just och hoppas nästa sommar kan jag på båda sidorna.

• mrquality

Medlem
    23 augusti, 2019 vid 05:50

Otrolig bra prognos för Dalarö även idag, jag kan inte tyvärr men ni som kan passa på!!!!!Tycker att senaste 2 veckor har det blåst nästa varje dag, så ska de vara 😁

Attachment Image
  • irieman

Medlem
    24 augusti, 2019 vid 20:19

Prognosen har sänkts något men jag chansar nog ändå på Fituna imorgon söndag för foil eller slalom.

• mrquality

Medlem
    25 augusti, 2019 vid 08:26

Fituna kan blir bra mellan kl 13 till 16. Kanke jag chansar också med 8.6 eller 9.2 🤙🏻

Sida 22 av 41

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2019 ☆

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.