Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆ Stockholm 2019 ☆
-
Vad tror ni om imorgon
Fituna?
Dalarö?
Björkvksbrygga?Är det för mycket so för Fituna?
-
Vad tror ni om imorgon
Fituna?
Dalarö?
Björkvksbrygga?
Är det för mycket so för Fituna?
Precis mina tankar också. Hade tänkt Fituna men kanske för mycket SO? I så fall borde ju Björkvik Lilla Sand eller Björkviks Brygga funka bra. Man får nog avvakta observationerna imorgon helt enkelt.
-
Dalarö idag, mycket folk och strålande väder! Körde 7.0 och freeride först, när det blev för lite så bytte jag till foil. Kul dag på vattnet!
-
Vi var typ 8 pers på Fituna idag och de flesta av oss lutade åt att det borde funka där imorgon oxå. Det är mitt grundtips som proggen ser ut just nu iallafall! 😊
-
Vi var typ 8 pers på Fituna idag och de flesta av oss lutade åt att det borde funka där imorgon oxå. Det är mitt grundtips som proggen ser ut just nu iallafall!
Hur var det idag på Fituna? Det ser it som det ska bli rätt byigt där?
-
Hur funkar det på Björkvik, lilla/stora sand, Torpesand vid SO vindar på söndag?
Någon som skall dit?
Lilla S är kanon på Rak Syd, ju mer S/O det är ju mer lyfter vinden nära land. Morgondagen ser ju väldigt blåsig ut så några grader mot S/O funkar fint. Kan bli hyfsade vågor utanför udden vid Lilla. Bryggan är kass vi S-S/O.
- Detta svar ändrades 5 år, 2 månader sedan av bjorkviksmannen.
-
Vi var typ 8 pers på Fituna idag och de flesta av oss lutade åt att det borde funka där imorgon oxå. Det är mitt grundtips som proggen ser ut just nu iallafall!
Hur var det idag på Fituna? Det ser it som det ska bli rätt byigt där?
Som Pete skrev så var vi 8 pers där, och vi hade alla en fin eftermiddag. Rak sydvind, medel 7 m/s, byar upp mot 10. Det kördes 6.2 till drygt 8 kvm. Superbt sommarväder, sol, varmt i vattnet (22 grader), varmt i luften (säkert 25 grader).
Betr söndagen så känns det nästan säkert att Fituna kommer att funka. Möjligen kan det bli lite stökiga vindar (byigt) pga annalkande front.
/Lars- Detta svar ändrades 5 år, 2 månader sedan av electric.
-
Kapellskär från lunch imorrn då! 😀
Stora brädan får också hänga med ifall det blåser mindre än prognosen… 🙂 -
Kapellskär från lunch imorrn då!
Stora brädan får också hänga med ifall det blåser mindre än prognosen…
”Ta alltid med allt”
-
Det vekar inte som om vinden vill nå in i skärgården riktigt idag
-
Fituna : många här men få surfar. Vind en bit ut men dåligt inne. Just nu alltså
-
Blir lilla Sand för mig – ser fint ut, riggar 6.7, får se om det ökar sen enl prog.
Logga in för att svara.