Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆ Stockholm 2019 ☆
-
Dalarö: sol och ca 10 windsurfare. vindstyrkan låg mellan 6.5 och 7.5 när den va på. Lite mer ostligt en vanligt gjorde nog att det stundtals var lite lite vind. Vid 16 var det över
-
Fituna var riktigt bra! Jag körde med 5.3 fullt tryck först sen lite senare fullt tryck med 7.0! Massa folk på plats och kanonväder. Såg allt från 4.5 till 7.8 som kördes under dagen.
-
Körde Torö, finfint till strax efter lunch, fullt tryck med 6,0, men sen dog det 🙁
-
Hej! After work på Dalarö eller där blåser mest imorgon! Någon som ska ut?
-
Någon som seglat i brevik vid västlig vind? Känns tveksamt, men man kanske tuffar ut till trälhavet.
-
Idag var på Dalarö ,när jag kom blåste inte så mycket kanske 8 m/s pga för mycket V riktning
då valde jag rigga 8.6 . Planade lite men ignenting speciellt men efter en timme kom en front vind och blåste upp till 12 m/s. Var så överriggad att bräda flög hela tiden, kändes att bara fena var i vatten. Efter en timme började vinden går ner igen. 3 vindsurfare på plats och 7-8 kitare. Det var inte bästa dag men blev planing och tid på vatten !!!!🤙🏻 -
Om prognosen håller ser söndag riktigt blåsig ut, men nästan rakt västlig. Hur löser ni det? Tips på var det kan funka?
-
Om prognosen håller ser söndag riktigt blåsig ut, men nästan rakt västlig. Hur löser ni det? Tips på var det kan funka?
http://spotguide.kicks-ass.net/x/default.asp?Area=1&WindDir=Vast&ps=1
Här kan du kollar var kan du vindsurfa 🤙🏻
-
Dalarö skulle kunna funka imorgon torsdag efter jobbet, tyvärr mörknar det ju redan kvart över sju. 🙁
-
Någon som ska vindsurfa vid Görväln efter jobbet idag? https://www.findwind.se/spot/g%C3%B6rv%C3%A4ln
Ser bra ut tycker jag. -
Jag drar till närlunda, är nog där runt 12. Hoppas någon mer dyker upp. V 7-10ms på mälaren så det kan nog bli bra 🙂
-
Gässar fint på Närlunda, blir nog bra drag i 7,7 slalom.
-
Jag brukar köra i Brevik när det blåser västligt men nu på söndag ser det ut som det blir lite vnv eller har jag fel? Funderar därför på om det är bättre på Görveln som några brukar skriva om? Har aldrig surfat i Mälaren så vet inte riktigt vad som gäller. Närlunda? Behöver lite tips som inte innebär att åka i timmar från norrort,
Logga in för att svara.