Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆ Stockholm 2019 ☆
-
Funderar på Gålö idag efter lunch! SMHI säger 7 (10), jag har ingen större erfarenhet av spotten men hoppas kunna plan med 7.8 ,120 och traditionell fena. Väl?
-
Var det byigt?
Har aldrig kört på Gålö men funderar på imorgon förmiddag…Kör Gålö – gässar fint
-
Var det byigt?
Har aldrig kört på Gålö men funderar på imorgon förmiddag…
Kör Gålö – gässar fint
Körde 5.3 och det funkade fint. Skulle tippa på att vinden var mellan 9-12 m/s, ser ut bli liknande imorgon👍
-
Ääääh blev inget för mig idag. Hoppas de som kommer ut får det fint på vattnet!
-
Oj här va d lugnt, knappt gäss.. 15-17 på revengegrundet trodde man ju ändå att det skulle nå in lite vind hit..? Drar o jobbar istället..
-
Gålö Havsbad funkar inte något vidare när det är mer nord än 45° tycker jag; kollar man kartan så går vinden för mycket över dalarölandet då. SMHI säger 25°-30° idag (alltså inte vattentempen, tyvärr), så det borde vara rätt kasst. Imorrn däremot säger de faktiskt 9(14) m/s som mest o runt 50° vinkel, så då borde det funka lite bättre för dem som ids ta sig ut. Inga garantier lämnas dock 🙂
-
Hi! Anybody knows about Toro and N-N-W like tomorrow? Will it work?
UPD: I’ll try Bylehamn tomorrow, looks better.- Detta svar ändrades 5 år sedan av nordsurfer.
-
Hi! Anybody knows about Toro and N-N-W like tomorrow? Will it work?
UPD: I’ll try Bylehamn tomorrow, looks better.
So, did you sail today! 🤤
-
Hm, Torö på sso – utgår ni från K-viken o seglar liksom ut mot söder om Kolguskär då eller..?
-
Jag kör från k-viken / Örudden men det var inte optimalt. Man kommer direkt ut på en massa skär. Blir för korta repor. Men det var fint tryck i seglet. 6.5 iofs
Hm, Torö på sso – utgår ni från K-viken o seglar liksom ut mot söder om Kolguskär då eller..?
Logga in för att svara.