Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆ Stockholm 2019 ☆
-
Kan tyvärr inte idag. Kan det bli OK imorgon tro? Ser ut att vrida från SV till V ca mitt på dagen?
SMurfolle körde du från parkeringen vid Örudden eller den som ligger mer mitt på Stenstranden?
/K
-
Örudden
Hej! Jag ställde mig vid Stenstrand och gick ut därifrån..
-
Kan tyvärr inte idag. Kan det bli OK imorgon tro? Ser ut att vrida från SV till V ca mitt på dagen?
SMurfolle körde du från parkeringen vid Örudden eller den som ligger mer mitt på Stenstranden?
/K
Jag hoppas på imorgon morgon! Medan det ff är SV.. vid 9 tiden.. Eller bättre vänta på V och köra från stenstranden?.. 🤔
-
Någon som varit på Torö idag? Och vad tror ni om imorgon? Kan funka från 12-13 tills det blir mörkt.
-
Efter 43 dagar utan vindsurf var dags igen!!!!Vi var 3 som körde på Fudde. Bra tryck med 6.3 i en timme
-
Någon som varit på Torö idag? Och vad tror ni om imorgon? Kan funka från 12-13 tills det blir mörkt.
Jag funderar på Torö imorgon, jag kom aldrig iväg idag så jag siktar på imorgon istället. I så fall försöker jag vara där innan 11.00.
-
Funderar på att köra en repa mellan 11 å 13 vid B-viks B:a i morgon om någon annan hakar. Hinner (orkar) inte ner till Torö.
-
Undrade vad man håller på med, ända till första repan på Torö idag. 😊Trots att regnet piskade en i ögonen var det grymt att få komma ut på vattnet. Uppiggande temperatur – det behövs! Mina nya diskhandskar levererade, så länge man roterade ut lite blod till händerna då och då. Överriggad med 5.0, 4.5 hade nog varit bra. I slutet sprack molntäcket upp och solen gick med i ett glödande hav.
-
Håller med föregående talare! Torö var riktigt kul! Kallt för händerna, en del omriggande och piskande regn men helt klart värt det! Började med 6.0 och 110-liters vilket var alldeles för stort. Riggade om till vågis och 5.3, det var bättre, men 4.7 hade nog varit mer lagom. Kul dag, uppiggande med det friska vädret! 🙂
-
Jag och Stefan siktar mot Kapellskär lördag förmiddag! Inget regn och behagliga 5 grader i luften 🙂
-
Tänkte också köra imorgon, men frågan är om jag åker ända till Kapellskär… 🤔
-
Det blev full power idag med 5.3 på Fågelöudde. Var rejält överriggad emellanåt. Blåste nog allt mellan 8-9 upp till 15-16. Vindvinkeln var riktigt bra VNV typ. Vi var två som surfade, jag och evert.
-
Vintersurf är ju toppen! Man är jättenegativ när man anländer och blir således alltid positivt överraskad. 🤩
Fast hur ofta är man överriggad med 5.0 på fudden?
Det blev full power idag med 5.3 på Fågelöudde. Var rejält överriggad emellanåt. Blåste nog allt mellan 8-9 upp till 15-16. Vindvinkeln var riktigt bra VNV typ. Vi var två som surfade, jag och evert.
Logga in för att svara.