Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2019 ☆

• karlklasen

Medlem
    6 december, 2019 vid 10:51

Kan tyvärr inte idag. Kan det bli OK imorgon tro? Ser ut att vrida från SV till V ca mitt på dagen?

SMurfolle körde du från parkeringen vid Örudden eller den som ligger mer mitt på Stenstranden?

/K

• smurfolle

Medlem
    6 december, 2019 vid 12:54

Örudden

Hej! Jag ställde mig vid Stenstrand och gick ut därifrån..

• tinka

Medlem
    6 december, 2019 vid 18:43

Kan tyvärr inte idag. Kan det bli OK imorgon tro? Ser ut att vrida från SV till V ca mitt på dagen?

SMurfolle körde du från parkeringen vid Örudden eller den som ligger mer mitt på Stenstranden?

/K

Jag hoppas på imorgon morgon! Medan det ff är SV.. vid 9 tiden.. Eller bättre vänta på V och köra från stenstranden?.. 🤔

• evert

Medlem
    7 december, 2019 vid 13:44

Någon som varit på Torö idag? Och vad tror ni om imorgon? Kan funka från 12-13 tills det blir mörkt.

• mrquality

Medlem
    7 december, 2019 vid 16:37

Efter 43 dagar utan vindsurf var dags igen!!!!Vi var 3 som körde på Fudde. Bra tryck med 6.3 i en timme

• irieman

Medlem
    7 december, 2019 vid 17:30

Någon som varit på Torö idag? Och vad tror ni om imorgon? Kan funka från 12-13 tills det blir mörkt.

Jag funderar på Torö imorgon, jag kom aldrig iväg idag så jag siktar på imorgon istället. I så fall försöker jag vara där innan 11.00.

• bjorkviksmannen

Medlem
    8 december, 2019 vid 15:31

Funderar på att köra en repa mellan 11 å 13 vid B-viks B:a i morgon om någon annan hakar. Hinner (orkar) inte ner till Torö.

• evert

Medlem
    8 december, 2019 vid 18:27

Undrade vad man håller på med, ända till första repan på Torö idag. 😊Trots att regnet piskade en i ögonen var det grymt att få komma ut på vattnet. Uppiggande temperatur – det behövs! Mina nya diskhandskar levererade, så länge man roterade ut lite blod till händerna då och då. Överriggad med 5.0, 4.5 hade nog varit bra. I slutet sprack molntäcket upp och solen gick med i ett glödande hav.

• irieman

Medlem
    8 december, 2019 vid 21:40

Håller med föregående talare! Torö var riktigt kul! Kallt för händerna, en del omriggande och piskande regn men helt klart värt det! Började med 6.0 och 110-liters vilket var alldeles för stort. Riggade om till vågis och 5.3, det var bättre, men 4.7 hade nog varit mer lagom. Kul dag, uppiggande med det friska vädret! 🙂

• sundheden

Medlem
    10 december, 2019 vid 19:36

Grattis alla som kan åka till Dalarö imorgon!

Attachment Image
  • gustav1980

Medlem
    13 december, 2019 vid 12:46

Jag och Stefan siktar mot Kapellskär lördag förmiddag! Inget regn och behagliga 5 grader i luften 🙂

• irieman

Medlem
    13 december, 2019 vid 22:06

Tänkte också köra imorgon, men frågan är om jag åker ända till Kapellskär… 🤔

• irieman

Medlem
    18 december, 2019 vid 18:59

Det blev full power idag med 5.3 på Fågelöudde. Var rejält överriggad emellanåt. Blåste nog allt mellan 8-9 upp till 15-16. Vindvinkeln var riktigt bra VNV typ. Vi var två som surfade, jag och evert.

• evert

Medlem
    18 december, 2019 vid 20:20

Vintersurf är ju toppen! Man är jättenegativ när man anländer och blir således alltid positivt överraskad. 🤩

Fast hur ofta är man överriggad med 5.0 på fudden?

Det blev full power idag med 5.3 på Fågelöudde. Var rejält överriggad emellanåt. Blåste nog allt mellan 8-9 upp till 15-16. Vindvinkeln var riktigt bra VNV typ. Vi var två som surfade, jag och evert.

• bjorkviksmannen

Medlem
    19 december, 2019 vid 17:36

Ha! Ni är hårdast!! Hatten av för er.👍😀

Sida 39 av 41

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2019 ☆

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.