Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2019 ☆

• smurfolle

Medlem
    25 maj, 2019 vid 17:53

Vad säger folk om Torö imorn? Som det ser ut nu skulle man kunna köra Kärringviken på morgonen med SSV och Stenstrand på em när det vridit mer till V.

• irieman

Medlem
    25 maj, 2019 vid 18:00

Ja, tror det blir Torö för mig imorgon.

• smurfolle

Medlem
    26 maj, 2019 vid 01:23

Grymt! Siktar på att va där kring 10. Ser ut som det blir Kärringviken just nu..

• pete

Medlem
    26 maj, 2019 vid 10:29

Skippar att kolla downwindern idag, drar ner till Torö nu.

• irieman

Medlem
    26 maj, 2019 vid 10:46

Drar också dit inom 10 minuter.

• labbe

Medlem
    26 maj, 2019 vid 11:35

skicka gärna rapport från Torö när ni är på plats, försöker också ta mig dit om någon timme /L

• labbe

Medlem
    26 maj, 2019 vid 15:06

Blev närlunda istället riggar 5:7

• labbe

Medlem
    26 maj, 2019 vid 16:02

Närlunda överriggad med 5:4 nu🤙

• irieman

Medlem
    26 maj, 2019 vid 21:19

Torö var upp och ner, allt från knappt 8.0 till överriggad 5.3! Lyckades man pricka in rätt så blev det bra drag med 5.3-6.0!

• malmorama

Medlem
    27 maj, 2019 vid 12:27

Hur var parkeringssituationen på Torö som man läst lite om på Facebook sedan dikning av väg skett? Kanske inte så mycket folk igår….

• pete

Medlem
    27 maj, 2019 vid 14:11

Parkering på Torö: de som var där igår rymdes på befintliga parkeringarna. Första gången jag var där i år och jag blev uppriktigt bedrövad av att se hur man våldfört sig på området. Helt otroligt. Bävar mycket för den trafiksituation som kommer uppstå i sommar på bra vind- och vågdagar.

På FB står det kilometervis att läsa på gruppen Torö Surf. Låt oss inte smutsa ner Stockholmstråden på Surfzone med det här eländet.

• bjorkviksmannen

Medlem
    27 maj, 2019 vid 16:24

Ser väl snart ut som det gjorde på Everest nyligen. Bissart!

Attachment Image
  • pete

Medlem
    28 maj, 2019 vid 11:25

Fituna idag någon? Tror jag drar dit en stund, borde funka fint med lite större grejor.

• pete

Medlem
    28 maj, 2019 vid 19:03

Full sula i 7.8 i ett par timmar på Fituna, några körde mindre. Ingen trängsel heller, 4 seglare och inga diken 🙂

• smurfolle

Medlem
    29 maj, 2019 vid 11:31

Blir d Kärringviken imorgon em? Eller Fituna? Ser ut som att d kan bli lite vågor i Kärringviken..?

Attachment Image
Sida 9 av 41

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2019 ☆

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.