Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆ Stockholm 2019 ☆
-
Vad säger folk om Torö imorn? Som det ser ut nu skulle man kunna köra Kärringviken på morgonen med SSV och Stenstrand på em när det vridit mer till V.
-
Grymt! Siktar på att va där kring 10. Ser ut som det blir Kärringviken just nu..
-
skicka gärna rapport från Torö när ni är på plats, försöker också ta mig dit om någon timme /L
-
Torö var upp och ner, allt från knappt 8.0 till överriggad 5.3! Lyckades man pricka in rätt så blev det bra drag med 5.3-6.0!
-
Hur var parkeringssituationen på Torö som man läst lite om på Facebook sedan dikning av väg skett? Kanske inte så mycket folk igår….
-
Parkering på Torö: de som var där igår rymdes på befintliga parkeringarna. Första gången jag var där i år och jag blev uppriktigt bedrövad av att se hur man våldfört sig på området. Helt otroligt. Bävar mycket för den trafiksituation som kommer uppstå i sommar på bra vind- och vågdagar.
På FB står det kilometervis att läsa på gruppen Torö Surf. Låt oss inte smutsa ner Stockholmstråden på Surfzone med det här eländet.
-
Ser väl snart ut som det gjorde på Everest nyligen. Bissart!
-
Fituna idag någon? Tror jag drar dit en stund, borde funka fint med lite större grejor.
-
Full sula i 7.8 i ett par timmar på Fituna, några körde mindre. Ingen trängsel heller, 4 seglare och inga diken 🙂
-
Blir d Kärringviken imorgon em? Eller Fituna? Ser ut som att d kan bli lite vågor i Kärringviken..?
Logga in för att svara.