Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆ Stockholm 2020 ☆
-
Idag testade min Hydrofoil med vanligt fena. Är en kort bräda men det går att använda som vanligt som JP säger
-
Kan tänka mig att Kapellskär är bra idag, hinner inte riktigt dit idag så jag drar en sväng till Björkvik Lilla Sand och kollar läget.
-
Kom inte iväg nånstans igår så körde med Glide foilen och 6,8 hemma på kyrkfjärden i Ekerö men funkade riktigt bra ändå.
-
Brevik i Åkersberga imorrn! 🙂 Förhoppningsvis mer tryck i vinden än vad prognosen säger… 🙂 *håller tummarna*
-
Ja precis, hoppas eller köpa foil verkar vara det som gäller i vår. Dalarö borde funka också om man bor söder om stan, satsar på Dalarö AW runt 15.
- Detta svar ändrades 4 år, 6 månader sedan av erik_espmark.
-
Björkvik var kanon i två tim runt lunch. Fyra gubbar på vattnet.
-
Brevik på SSV-VSV verkar alltid fungera med Smhi-prognoser på 6(13) ms! 🙂 6,5 å 121l räckte gott å väl efter kl 15 🙂
-
Närlunda blev riktigt bra från ca kl 14, då vinden ökade i samband med kallfronten. Vindriktning V med en dragning åt VNV. Det kördes allt från ca 5.3 – drygt 8 kvm. Själv körde jag 6.9 kvm vilket var helt perfekt till ca kl 15 men då ökade vinden och det blev för stort. Efter ca kl 16 avtog vinden gradvis. Vi var 6 pers där.
/Lars -
Kom inte loss igår och har inte varit ute på vattnet sen mars, svårt skakig av abstinens. Men imorgon em ser stabilt ut, Dalarö eller Björkvik…
Logga in för att svara.