Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆ Stockholm 2020 ☆
-
Ja, brisläge på Fituna idag, kanske inte jättestark men funkar antagligen med stora grejor. Viss risk för brisdödande moln på eftermiddagen dock.
-
Blev riktigt bra idag På Fituna i några timmar, först foil 7.8 och sen freeride 7.8 med fullt tryck I strålande sol! 🙂
-
Blev riktigt bra idag På Fituna i några timmar, först foil 7.8 och sen freeride 7.8 med fullt tryck I strålande sol!
Mätaren på Fituna höll sig ju aldrig över 6 i medel, men det är uppenbarligen good enough även för oss med klassisk fena! Kul insikt, nästa gång strutar jag i rullskidorna och surfar istället 😉
-
Ser ut att bli sjöbris på Fituna i eftermiddag igen för den som vill med halvstora grejor. Själv ska jag inte dit, men jag bjuder på det, generös som jag är 🙂
-
Ser ut att bli sjöbris på Fituna i eftermiddag igen för den som vill med halvstora grejor. Själv ska jag inte dit, men jag bjuder på det, generös som jag är
Ja, ser ju bra ut! Tror inte jag hinner dit idag dock, kanske kör Dalarö ikväll istället, lite snabbare att sig dit.
- Detta svar ändrades 4 år, 5 månader sedan av irieman.
-
Vart åker ni imorgon? Jag skulle testa foil men det verka blåser bra då kommer att köra vindsurfing på Näsa äng/Sticklinge/Gålö vi för se vart.
-
Vart åker ni imorgon? Jag skulle testa foil men det verka blåser bra då kommer att köra vindsurfing på Näsa äng/Sticklinge/Gålö vi för se vart.
Gålö ser ju toppen ut!
-
Gålö verkade ha blivit bra, kul! Körde Foil på Fågelöudde, riktigt kul blev det där också! Äntligen lite varmt också!
-
Gålö blev bättre än prognos och >20 vindsurfare. Det kördes mellan 5 och 7 m2, och allt plandade konstant, inget guppande! Soligt, varmt och inga vantar!
-
Näsa äng levererade en kanon dag! Körde min nya segel handtillverkad i Italien med mina eget färg väl. Full power med 6.9
Logga in för att svara.