Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆ Stockholm 2020 ☆
-
Kollade precis Gålö. Mycket bättre prognos, så jag dra dit efter jobb
Vad tar du med dig för största segel? Siktar på kl 17. Hoppas det håller med 7,0🙏
- Detta svar ändrades 4 år, 5 månader sedan av mr_soft.
-
Gålö soligt o fint, ingen vindsurfare här, massa kajtare. Jag testar fsw105 + 6.7, borde absolut funka.
-
Var på Gålö igår kväll och körde foil och 7.0, funkade bra men överriggad stundtals, hade funkat med 7.0 och freeride också tror jag. Osäker på om jag kan idag dock.
-
Någon som är på Näsa Äng som kan rapportera?
Är det värt att lasta bilen?
Ola
-
Gålö igår, från fyra och sju blev väldigt fint! Det seglades mellan 6,2 till 7,8 i hyfsat jämna vindar.
Hoppas komma loss i eftermiddag igen, bra prognos… -
Gålö igår, från fyra och sju blev väldigt fint! Det seglades mellan 6,2 till 7,8 i hyfsat jämna vindar.
Hoppas komma loss i eftermiddag igen, bra prognos…
Ja det blev bra igår kväll. Över förväntan 👍
-
Jag tänkte åka till Gålö eller Näsa äng idag, ser ut att blåsa hela dan åtminstone tillräckligt för foil. 7-12 på Gålö och 6-11i näsa äng mitt på dan.
-
Igår blev super på Gålö, 4 timmar med 7.7. Idag Näsa äng eller Gålö ska testa också foil
-
Det blir Gålö, åker vid lunch, säkraste prognosen där, Räknar med 5,0 eller 5,8 och 800 race foil med 95 masten som hade sist jag va där för två veckor sen. Funkade riktigt bra😁
-
Gålö vart riktigt najs igår, vi körde hela dagen / kvällen. Blev sena så vi tältade där och körde Gålö idag med, bra för Andy med 7,5 men jag hade lite kämpigare 🙈
Bra ställe som jag definitivt kommer återvända till på NO!!
Nu drar vi med tältet mot öland och hoppas på Bläsinge. Några tips på bra NO på öland, någon? -
Några bilder från Gålö igår. Inte så mycket surf, mer bromance 🤙🏻
-
Var ok på Gålö idag men underriggad med 5,8 och foil så blev extremt mycket pumpning, helt slutkörd. 7,8 hade kanske varit bättre.😎
-
Igår foilade på Gålö med 6.9 , är nöjd som andra gg på foil fick några flygande repor men hade behövt 7.7 för att flyga kostant. Idag drar jag till Fudde vind/foil vi för se.
Logga in för att svara.