Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆ Stockholm 2020 ☆
-
Japp, 4.7 på Dalarö. Funkar med 4.2. Hann tyvärr inte iväg till Torö.
-
Gött
Jag är där om en kvartJapp, 4.7 på Dalarö. Funkar med 4.2. Hann tyvärr inte iväg till Torö.
-
Superbra drag idag med 5.5 och lilla brädan som äntligen kunde jag använda lite. 10-12 st vindsurfare på Dalarö. Kanon dag!
-
Kärringviken va galet igår asså, bedömde vinden lite fel och körde först överriggad 5.3 sen överriggad 4.7 o vid det laget var jag för trött för att gå å hämta 4.2 men det hade nog också vart för stort. Borde ha litat mer på den ökande prognosen.. Man lär sig! Men har bestämt mig för att köpa vågsurfbräda! Himla fina vågor där igår.
-
Har planer på Dalarö imorgon lördag och Torö på söndag (då tar jag nog med vågsurfbrädan också). Verkar bli härlig SV bägge dagarna.
-
Har planer på Dalarö imorgon lördag och Torö på söndag (då tar jag nog med vågsurfbrädan också). Verkar bli härlig SV bägge dagarna.
Funderar också på Dalarö imorgon, även om det ser ut att bli kallt. Har du tänkt ngn tid?
-
Funderar också på Dalarö imorgon, även om det ser ut att bli kallt. Har du tänkt ngn tid?
Tänkte försöka vara där mellan 10-11, ser ut som att det ska droppa lite vid 13-tiden.
-
Och vid 12-13 ska vrida också, kanske man borde vara i vattnet inte senare än 10.30?
-
Och vid 12-13 ska vrida också, kanske man borde vara i vattnet inte senare än 10.30?
Nä, precis. 10.30 blir nog bra.
-
Jag kan inte imorgon så tänkte satsa på måndag, får se vart beroende om nån annan kan..
-
Velar mellan Torö och Dalarö imorgon. Risken med Torö imorgon är att mitt minsta segel (4.2) blir för stort så då blir nog Dalarö bättre men å andra sidan kan man ju ta med vågsurf-brädan. 🤔 Bestämmer mig imorgon.
-
Jag kör imorgon fm.
Dalarö eller annars Björkvik (som ser lite mindre byigt ut på SMHI). -
Var surfas det i morgon då? Kan Fituna funka på förmiddagen?
Logga in för att svara.