Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2020 ☆

• sundheden

Medlem
    21 februari, 2020 vid 13:50

Jag funderar på att köra Brevik/Åkersberga imorgon lördag… Dalarö ska leverera upp till 21m/s enligt prognos vilket blir lite väl även med 4.2. 😜

Söndag siktar jag i nuläget på Fågelöudde. 🤙

• evert

Medlem
    21 februari, 2020 vid 15:33

Jag funderar på att köra Brevik/Åkersberga imorgon lördag… Dalarö ska leverera upp till 21m/s enligt prognos vilket blir lite väl även med 4.2. 😜

Söndag siktar jag i nuläget på Fågelöudde. 🤙

Det vrider fram och tillbaka, men går i samma tankar i dagsläget. Brevik imorgon em i så fall, är det någon mer som har just em i åtanke? 😃

• daniel_bing

Medlem
    21 februari, 2020 vid 15:51

Vilken tid är eftermiddag för dig? Velar lite här.

• irieman

Medlem
    21 februari, 2020 vid 19:06

Grym prognos även denna helg! Blir dock Idre för mig i helgen. Tur att man redan har fått 8 dagars surf i år! 👍🤙

• evert

Medlem
    21 februari, 2020 vid 19:28

Borde kunna åka hemifrån senast 13.30. Är ju ljust ända till 17 nu! ☀️

• Detta svar ändrades 4 år, 8 månader sedan av  evert.
  • sundheden

Medlem
    21 februari, 2020 vid 20:28

@evert Hahahaha fan va stora emojis blir när man citerar. 😀

• evert

Medlem
    21 februari, 2020 vid 21:13

@evert Hahahaha fan va stora emojis blir när man citerar. 😀

Bugg eller feature? 🤔

• mrquality

Medlem
    22 februari, 2020 vid 08:55

Jag åker också till Brevik kanske pga min minsta segel är 5.5 (trodde aldrig skulle använda 4.7 här i Sverige men ska fixa snart ahaha) Imorgon Fudde🤙🏻 Dem som kom först kan gärna skriva en uppdatering här 😁

• smurfolle

Medlem
    22 februari, 2020 vid 09:33

Det blir Dalarö idag ..

• daniel_bing

Medlem
    22 februari, 2020 vid 10:08

Kör också till Dalarö.

• mrquality

Medlem
    22 februari, 2020 vid 19:17

Idag var lite stökigt vind på Brevik men ändå super bra. Hade lilla bräda hel tiden och lyckades 2 slag mes den 🙂 Sen runt 15 kom värsta storm vind totalt överriggad, 5 vindsurfare , 2 kitare där. Imorgon åker till Fudde

Attachment Image
  • mrquality

Medlem
    22 februari, 2020 vid 19:18

Idag var lite stökigt vind på Brevik men ändå super bra dag på vatten. Hade lilla bräda hela tiden och lyckades 2 slag med den 🙂 Sen runt 15 kom värsta storm vind och var totalt överriggad, 5 vindsurfare , 2 kitare där. Imorgon åker jag till Fudde

Attachment Image
  • gustav1980

Medlem
    24 februari, 2020 vid 08:25

Bra tryck på Fågelöudde igår söndag. Vi var nog 10 seglare på plats som riggade mellan 4.7 och 5.5 🙂

Måste vara bästa säsongstarten i Stockholm på evigheter? Har själv fått ihop 8 dagar hittills (varav de flesta med 4.7-5.3), utan att vara sig tumma på arbetstid eller skidresor.
    Ser med tillförsikt på resten av 2020!

• sundheden

Medlem
    28 februari, 2020 vid 22:30

Kanske siktar mot Torö på söndag.
    Ser ut att bli SV där men för mycket åt V för Dalarö. (Jag gillar inte Askfatshamnen)

• evert

Medlem
    28 februari, 2020 vid 23:52

Kanske siktar mot Torö på söndag.

Ser ut att bli SV där men för mycket åt V för Dalarö. (Jag gillar inte Askfatshamnen)

Prognosen blir ju bara bättre för var dag som går! 🤩

Sida 4 av 64

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2020 ☆

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.