Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆ Stockholm 2020 ☆
-
Jag funderar på att köra Brevik/Åkersberga imorgon lördag… Dalarö ska leverera upp till 21m/s enligt prognos vilket blir lite väl även med 4.2. 😜
Söndag siktar jag i nuläget på Fågelöudde. 🤙
-
Jag funderar på att köra Brevik/Åkersberga imorgon lördag… Dalarö ska leverera upp till 21m/s enligt prognos vilket blir lite väl även med 4.2.
Söndag siktar jag i nuläget på Fågelöudde.
Det vrider fram och tillbaka, men går i samma tankar i dagsläget. Brevik imorgon em i så fall, är det någon mer som har just em i åtanke? 😃
-
Grym prognos även denna helg! Blir dock Idre för mig i helgen. Tur att man redan har fått 8 dagars surf i år! 👍🤙
-
Jag åker också till Brevik kanske pga min minsta segel är 5.5 (trodde aldrig skulle använda 4.7 här i Sverige men ska fixa snart ahaha) Imorgon Fudde🤙🏻 Dem som kom först kan gärna skriva en uppdatering här 😁
-
Idag var lite stökigt vind på Brevik men ändå super bra. Hade lilla bräda hel tiden och lyckades 2 slag mes den 🙂 Sen runt 15 kom värsta storm vind totalt överriggad, 5 vindsurfare , 2 kitare där. Imorgon åker till Fudde
-
Idag var lite stökigt vind på Brevik men ändå super bra dag på vatten. Hade lilla bräda hela tiden och lyckades 2 slag med den 🙂 Sen runt 15 kom värsta storm vind och var totalt överriggad, 5 vindsurfare , 2 kitare där. Imorgon åker jag till Fudde
-
Bra tryck på Fågelöudde igår söndag. Vi var nog 10 seglare på plats som riggade mellan 4.7 och 5.5 🙂
Måste vara bästa säsongstarten i Stockholm på evigheter? Har själv fått ihop 8 dagar hittills (varav de flesta med 4.7-5.3), utan att vara sig tumma på arbetstid eller skidresor.
Ser med tillförsikt på resten av 2020! -
Kanske siktar mot Torö på söndag.
Ser ut att bli SV där men för mycket åt V för Dalarö. (Jag gillar inte Askfatshamnen) -
Kanske siktar mot Torö på söndag.
Ser ut att bli SV där men för mycket åt V för Dalarö. (Jag gillar inte Askfatshamnen)
Prognosen blir ju bara bättre för var dag som går! 🤩
Logga in för att svara.