Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆ Stockholm 2020 ☆
-
Ja nu jäklar har det styrt ner till perfekt SV på Dalarö.
9 (13) -
Blev bra på Torö idag! 6.0 och jämn vind i några timmar. 6-7 vindsurfare på plats! 👍🤙
-
Fint på Dalarö också, även om det hade kunnat få vara några grader mer åt syd om man ska vara petnoga.
6.5 med hyggligt tryck så gott som hela dagen! -
Dalarö känns som ett säkert kort för söndagen…men kanske Fituna är ett alternativ? Vad säger söderlocals 🙂
-
Det är så inspirerande att läsa om er vintervikingar som struntar i almanackan o kör hela året! Faktiskt så inspirerande att jag, trots mest skidor och toppturer i skallen just nu, funderar på säsongspremiär imorrn om sinnet och proggen känns rätt. Fituna är ju alltid bättre än Dalarö om du frågar mig 🙂 men om jag vågar mig ut blir det nog ändå Dalarö; lite närmare för mig.
-
Är sugen på surf imorgon också och både Torö, Dalarö och Fituna ser ju bra ut. Egentligen uppbokad imorgon men blir det ändå surf blir det nog Dalarö.
-
Vad säger ni om vinkeln idag för Dalarö? Är det för mycke syd?
-
Blev kanon på Dalarö idag! Började med 6.0 och 110-liters men det blev snabbt ganska stort så jag växlade över till 5.3 och Freewave 96-liters. Var bra tryck och dessutom en del sol!
Jo det börjar bli dags alltså!!
-
Aa superfint på Dalarö idag, friåkningsfest!
Men det där gamla bryggfundamentet som är strax under vattenytan på andra sidan (vid vassen) precis där man gippar är rätt oskön. Kan den märkas upp med en boj eller får man bara lära sig var den är?
- Detta svar ändrades 4 år, 8 månader sedan av karlklasen.
Logga in för att svara.