Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2020 ☆

• mrquality

Medlem
    26 oktober, 2020 vid 10:22

Igår körde Dalarö 6.9 full power. Igna kitare kvar nu 🙂

• bjorkviksmannen

Medlem
    26 oktober, 2020 vid 20:54

Ha, ha! Inga kiteare kvar. Vad hände med dem? Jag tänker på den där masken…..😂

• mrquality

Medlem
    27 oktober, 2020 vid 22:43

Ha, ha! Inga kiteare kvar. Vad hände med dem? Jag tänker på den där masken…..😂

Under Halloween period tänkte jag passa på och rensa lite vatten på vatten ahahahha

• Stefan_Foil

Medlem
    27 oktober, 2020 vid 23:09

Kitearna blev nog rädda när de såg din mask och åkte hem så fort de kunde.👍😂

• labbe

Medlem
    28 oktober, 2020 vid 09:02

Rullar mot fituna nu, kollar där först ev åker jag vidare till torö

• irieman

Medlem
    28 oktober, 2020 vid 09:05

Blir nog Torö för mig.

• labbe

Medlem
    28 oktober, 2020 vid 09:59

Fituna gässar hyffsat bra vinkel, kanske åker till torö iallafall , så man får lite sällskap , tomt här just nu

• labbe

Medlem
    28 oktober, 2020 vid 13:30

Torö bra tryck 4:8

• irieman

Medlem
    28 oktober, 2020 vid 20:12

Torö blev riktigt bra! Körde 5.3 som var bra stort emellanåt! Vågorna byggde på under dagen och blev större och renare hela tiden.

• mrquality

Medlem
    29 oktober, 2020 vid 09:09

Igår blev AW på Lorensvik (Täby) 7.8 var perfekt fram till hängselelinor pajade 🙂

• gustav1980

Medlem
    31 oktober, 2020 vid 17:36

Vad har vi för spaningar inför söndagen. Torö, Fituna, Dalarö, Kapell? 🙂🤙

• electric

Medlem
    31 oktober, 2020 vid 17:44

Vindmätaren vid Fituna är tillfälligt ur funktion, vilket somliga noterat. Orsaken är byte av operatör, och därmed påtvingat byte av SIM-kortet på plats, vilket kan ske först om några dagar. Kanske lite olägligt med tanke på de två blåsiga dagar med sydvindar som följer (sö-må) – men å andra sidan måste man ändå förlita sig på prognoser för att hinna ut, snarare än aktuell vind, pga korta dagar.
    /Lars och Jack

• sebbekitte

Medlem
    31 oktober, 2020 vid 17:53

Björkvik Lilla Sand eller Torö är valet för mig. Lite ost i sydvinden som det verkar och då har Kärringviken lite stökig sjö..

• mrquality

Medlem
    1 november, 2020 vid 11:27

Jag kör Dalarö idagä

• pete

Medlem
    1 november, 2020 vid 17:52

Jag valde Fituna framför Torö idag (hur var p-situationen där med tanke på surf-SM?) och det funkade helt ok med hårt dragen 5.7; dock fick man hålla sig ute vid första ön och bortåt för fullt tryck (sso). Betydligt färre än förra söndan; vi var bara 5-7 pers på plats. Kul dag! 😊

Sida 55 av 64

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2020 ☆

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.