Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆ Stockholm 2020 ☆
-
Igår körde Dalarö 6.9 full power. Igna kitare kvar nu
Ha, ha! Inga kiteare kvar. Vad hände med dem? Jag tänker på den där masken…..😂
-
Igår körde Dalarö 6.9 full power. Igna kitare kvar nu
Ha, ha! Inga kiteare kvar. Vad hände med dem? Jag tänker på den där masken…..
Under Halloween period tänkte jag passa på och rensa lite vatten på vatten ahahahha
-
Kitearna blev nog rädda när de såg din mask och åkte hem så fort de kunde.👍😂
-
Rullar mot fituna nu, kollar där först ev åker jag vidare till torö
-
Fituna gässar hyffsat bra vinkel, kanske åker till torö iallafall , så man får lite sällskap , tomt här just nu
-
Torö blev riktigt bra! Körde 5.3 som var bra stort emellanåt! Vågorna byggde på under dagen och blev större och renare hela tiden.
-
Igår blev AW på Lorensvik (Täby) 7.8 var perfekt fram till hängselelinor pajade 🙂
-
Vad har vi för spaningar inför söndagen. Torö, Fituna, Dalarö, Kapell? 🙂🤙
-
Vindmätaren vid Fituna är tillfälligt ur funktion, vilket somliga noterat. Orsaken är byte av operatör, och därmed påtvingat byte av SIM-kortet på plats, vilket kan ske först om några dagar. Kanske lite olägligt med tanke på de två blåsiga dagar med sydvindar som följer (sö-må) – men å andra sidan måste man ändå förlita sig på prognoser för att hinna ut, snarare än aktuell vind, pga korta dagar.
/Lars och Jack -
Björkvik Lilla Sand eller Torö är valet för mig. Lite ost i sydvinden som det verkar och då har Kärringviken lite stökig sjö..
-
Jag valde Fituna framför Torö idag (hur var p-situationen där med tanke på surf-SM?) och det funkade helt ok med hårt dragen 5.7; dock fick man hålla sig ute vid första ön och bortåt för fullt tryck (sso). Betydligt färre än förra söndan; vi var bara 5-7 pers på plats. Kul dag! 😊
Logga in för att svara.