Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆ Stockholm 2020 ☆
-
Jag körde en dryg timme på Mjölkudden idag, verkligen en underskattad spot för sydligt så länge det inte är väst i riktningen. Långa bogar och jämn vind och mindre chop än Dalarö. Det kördes mellan 6.5 och 8.0, en andfull seglare på spoten.
-
Igår var vi 7 st vindsurfare som körde Dalarö. Jag körde 6.3 andra körde 5.9, 5.8. Lite byigt men det var ändå bra.
-
Åker ner till Torö K-viken strax, hoppas 4.0 inte blir för stort (det blåser ju apa just nu…)
-
4.0 funkade på Torö, men aningens utanför min komfortzon; det drog på utav h-e mitt på, lite lugnare att jippa borta vid Kolguskär och i de fina vågorna i viken. Men hade gärna haft 3.7 (det kördes mest typ 3.7-4.2). Aldrig sett så mycket vågsurfare, men mest höll de till längre in i viken mot bryggorna. Ska pröva att länka in ett litet filmklipp, får se om det går…
Edit: https://youtu.be/vITILMRnqWM
- Detta svar ändrades 4 år sedan av pete.
-
Jag ser bara en bild ☹️
Vad gör jag fel?4.0 funkade på Torö, men aningens utanför min komfortzon; det drog på utav h-e mitt på, lite lugnare att jippa borta vid Kolguskär och i de fina vågorna i viken. Men hade gärna haft 3.7 (det kördes mest typ 3.7-4.2). Aldrig sett så mycket vågsurfare, men mest höll de till längre in i viken mot bryggorna. Ska pröva att länka in ett litet filmklipp, får se om det går…
-
4.0 funkade på Torö, men aningens utanför min komfortzon; det drog på utav h-e mitt på, lite lugnare att jippa borta vid Kolguskär och i de fina vågorna i viken. Men hade gärna haft 3.7 (det kördes mest typ 3.7-4.2). Aldrig sett så mycket vågsurfare, men mest höll de till längre in i viken mot bryggorna. Ska pröva att länka in ett litet filmklipp, får se om det går…
Kan inte heller se!😢
-
Kan inte heller se!
Vet inte hur det är tänkt att man ska lägga in filmklipp, men testa att högerklicka o öppna länk i nytt fönster (dator) eller tryck o håll o välj öppna i ny flik (Safari på Ajfån). Funkar det?
-
Körde AW på Dalarö 4.6 var perfekt. Ladda en liten video här.Vi var flera där och vinden var brutalt, alla körde små brädor.Kommer att lägga i forum bilder som Sthlm Surf Maffia har tagit med min kamera. Tack från oss alla.
Logga in för att svara.