Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆ Stockholm 2020 ☆
-
Försöker laddar upp bilder från idag. Klicka på länken nedan. Tack till Sthlm Surf Maffia för fina bilder .
https://drive.google.com/folderview?id=1Bm8dg2H1Bt9zPKNPgn3z2wmBYs_5Mkyq -
Yes, tack!
Glassy!4.0 funkade på Torö, men aningens utanför min komfortzon; det drog på utav h-e mitt på, lite lugnare att jippa borta vid Kolguskär och i de fina vågorna i viken. Men hade gärna haft 3.7 (det kördes mest typ 3.7-4.2). Aldrig sett så mycket vågsurfare, men mest höll de till längre in i viken mot bryggorna. Ska pröva att länka in ett litet filmklipp, får se om det går…
Kan inte heller se!
Vet inte hur det är tänkt att man ska lägga in filmklipp, men testa att högerklicka o öppna länk i nytt fönster (dator) eller tryck o håll o välj öppna i ny flik (Safari på Ajfån). Funkar det?
-
Då inte filmen verkar fungera så petar jag in några bilder från Torö i måndags.
Svinkul helt enkelt! -
Svinkul helt enkelt!
Verkligen! Här är min film från förmiddag/lunch.
https://youtu.be/I7zyNuL9NeM- Detta svar ändrades 4 år sedan av _frippe_.
-
Rasta gässar fint över hela fjärden o hela vägen in till stranden , riggar 4:8
-
Rasta 4:8 funkar fint i byarna lite klent emellanåt , riggar 5:4
-
Vilket ställe är Rasta?
Södra Björkfjärden, Ekerö. Sista vägen ner är skumpig och inget för bilar med låg frigång.
-
Kanske lite för tidigt, men det kan blir 2 fina dagar på Dalarö i helgen 🤞🙏
-
Siktar på Kappis imorgon bitti!
Sol upp 07:38
.
.
.
Den som är ledig nästa vecka borde bosätta sig i bilen vid Torö! -
Jag har nog under 50 % hitrate på kappis
Lösningen dock, stavas FOIL -
För den som kör på Fituna i morgon (söndag) vill vi informera om att det ev. är en grupp om 5-20 personer från Enskede Sportfiskeklubb där. De skulle haft en inomhusaktivitet men pga corona så kom de på att istället göra en fiskeutflykt och bad om lov att vara på Fituna. Vi sade ja, förutsatt att bara den ansvarige (Mårten Wall) får tillgång till koden samt att bilarna har en lapp under vindrutan med klubbens namn. Bilarna ska stå på planen innan grushögen. (De lovade också att bjuda ev. surfare på varmkorv …).
/Lars och Jack -
Inomhusfiske!!?? 😳
Fiskdamm??För den som kör på Fituna i morgon (söndag) vill vi informera om att det ev. är en grupp om 5-20 personer från Enskede Sportfiskeklubb där. De skulle haft en inomhusaktivitet men pga corona så kom de på att istället göra en fiskeutflykt och bad om lov att vara på Fituna. Vi sade ja, förutsatt att bara den ansvarige (Mårten Wall) får tillgång till koden samt att bilarna har en lapp under vindrutan med klubbens namn. Bilarna ska stå på planen innan grushögen. (De lovade också att bjuda ev. surfare på varmkorv …).
/Lars och Jack
Logga in för att svara.