Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆ Stockholm 2020 ☆
-
Blev ju fin Foil idag på Björkvik, imorgon blir det nog Dalarö.
-
Idag körde efter 5 månader igen foil med en ny bräda och min 8.5 segel. Körde på Fituna fick fina flygtur. Bifoga en kort video.
-
På väg mot Kapellskär! Tar med 8.5 och foil i så fall skulle behöva det.
-
Jag körde foil med 6,8 på Kyrkfjärden Ekerö, Riktigt najs session med konstant någorlunda (för foil) tillräckligt jämn vind för att slippa vänta på byar. SO vind som ökade mot kvällen.
Ser ut att blåsa hela veckan så passar bra att “jobba hemma”. Passa på nu när det fortfarande är varmt innan Fredag då det vrider mot norr!!!
-
Kapelskär blev bra idag. 10-15 vindsurfare på plats. Jag körde 8.5
-
Vi blev fyra-fem pers på Fituna, helt ok med 6.5 + 105 l, lite sso dock så det fyllde inte riktigt in till stranden, men annars planing mest hela tiden. Intressant att vinden så här års känns annorlunda mot på sommarhalvåret (förutom att den är varmare då :-)), den kommer mer i stråk nu och verkar variera med “mikrofronter” som passerar. Men skön temperatur än så länge, ingen frös ihjäl såvitt jag vet.
-
Någon som skall till Torö på Torsdag morgon? räknar med att vara där till 7:30 har gärna sällskap någon timma/timmar innan jobb!
-
Någon som skall till Torö på Torsdag morgon? räknar med att vara där till 7:30 har gärna sällskap någon timma/timmar innan jobb!
Kan nog inte torsdag tyvärr, annars är det en kanonidé! Var ute imorse faktiskt tidigt vid 07.30, riktigt nice!
Logga in för att svara.