Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆ Stockholm 2020 ☆
-
Ja Dalarö va bra idag! Ssv blev bra hoppvinkel! Körde 5.3 men 4.7 hade nog vart mer lämpligt..
-
Aa superfint på Dalarö idag, friåkningsfest!
Men det där gamla bryggfundamentet som är strax under vattenytan på andra sidan (vid vassen) precis där man gippar är rätt oskön. Kan den märkas upp med en boj eller får man bara lära sig var den är?
Underbar dag på Dalarö igår..själv kämpade jag lite för länge med 6.5. Varför lär man sig aldrig? Det är liksom ingen prestigeförlust att rigga ner…
Vi är några lidingösurfare som har en plan för den där förrädiska stocken. Men vattennivån måste ner ett par dm först.:)
Mitt riktmärke är att stocken ligger i linje med skylten vid vassen och masten på segelbåtarna på askfatssidan. -
IrieMan sa något om att vindsurfet varit lättbokat under vintern eftersom söndagarna levererat hela vintern. Och Windguru säger att nästa söndag ser ut så här 🙂
-
Exakt, jag siktade på ankringsskylten och höll på att köra på stocken varenda gång 🤙
Låter som en väldigt bra plan, jag stödjer den!
Aa superfint på Dalarö idag, friåkningsfest!
Men det där gamla bryggfundamentet som är strax under vattenytan på andra sidan (vid vassen) precis där man gippar är rätt oskön. Kan den märkas upp med en boj eller får man bara lära sig var den är?
Underbar dag på Dalarö igår..själv kämpade jag lite för länge med 6.5. Varför lär man sig aldrig? Det är liksom ingen prestigeförlust att rigga ner…
Vi är några lidingösurfare som har en plan för den där förrädiska stocken. Men vattennivån måste ner ett par dm först.:)
Mitt riktmärke är att stocken ligger i linje med skylten vid vassen och masten på segelbåtarna på askfatssidan.
-
IrieMan sa något om att vindsurfet varit lättbokat under vintern eftersom söndagarna levererat hela vintern. Och Windguru säger att nästa söndag ser ut så här
Klockrent! 🙂
-
IrieMan sa något om att vindsurfet varit lättbokat under vintern eftersom söndagarna levererat hela vintern. Och Windguru säger att nästa söndag ser ut så här
Då väntar en ytterligare underbar dag på Fituna med hopP & lek i 4 timmar igen då, precis som gårdagen 🙂
-
Då väntar en ytterligare underbar dag på Fituna med hopP & lek i 4 timmar igen då, precis som gårdagen
Ah, kul! Hur många var ni där ungefär?
-
Jag skulle blåsa bort på Torö. Får bli Dalarö för min del.
-
Äh vad 17, jag drar oxå ner till Torö. Hoppas man inte blåser bort då 😊
-
Blev ju en kanondag på Torö trots svårkörda förhållanden (överriggad 4.2:a). Körde både Vindsurf och lite vågsurf. Fullt med folk i viken, säkert 20-25 vindsurfare, några kiteare och ett helt gäng vågsurfare! Riktigt kul var det och det avslutades med en fin solnedgång. 3.7-4.2 kördes.
Logga in för att svara.