Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆ Stockholm 2020 ☆
-
Första dagen avklarad!
Överriggad 4.2 vid Dalarö men gick bra ändå och hade kul som fan!Vart kör vi imorgon måndag 28/12?
Kappis ser bra ut för SO-riktningen!
-
Fasen jag var halvt om halvt på väg ut men tänkte att det var för byigt. Nu ångrar jag mig bittert… Funkade vinkeln på Dalarö eller skulle det helst varit mer V?
-
SO imorgon, bör funka fint på Ingarö/ lilla S. Någon som åker dit på förmiddagen?
Kanske kan frigöra mig från andra förpliktelser… -
Fasen jag var halvt om halvt på väg ut men tänkte att det var för byigt. Nu ångrar jag mig bittert… Funkade vinkeln på Dalarö eller skulle det helst varit mer V?
Det hade gärna fått vara några grader åt väst men det funkade. Fördel var att choppen blev inte så grov på bergs-sidan så jipparna gick lättare, på vass-sidan var det vind långt in pp det grunda så man kunde gå hårt in i jipparna där. Ojämn vind men riktigt kul hade vi!
Är det så att du bara kan köra Sandarna på förmiddagen?
Ser ut att bli mer byigt imorgon där, 11(19) på dagen.
Kapellskär lovar 13(18). -
Kommer tyvärr inte loss idag. Har aldrig seglat på Kapellskär, hade varit kul att testa men får bli en annan gång.
Det hade gärna fått vara några grader åt väst men det funkade. Fördel var att choppen blev inte så grov på bergs-sidan så jipparna gick lättare, på vass-sidan var det vind långt in pp det grunda så man kunde gå hårt in i jipparna där. Ojämn vind men riktigt kul hade vi!
Är det så att du bara kan köra Sandarna på förmiddagen?
Ser ut att bli mer byigt imorgon där, 11(19) på dagen.
Kapellskär lovar 13(18).
Logga in för att svara.