Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆Stockholm 2018☆
-
Alltså missade hela förra veckan och abstinensen är ohållbar. Satsar allt på torsdag!
Är det Torö som gäller? -
Alltså missade hela förra veckan och abstinensen är ohållbar. Satsar allt på torsdag!
Är det Torö som gäller?Hoppas på det!
-
Någon vits att åka till Näsbypark ikväll? Känns som det blåser en del i stan men prognosen ser usel ut.
Har som störst 99l o 6mInte att jag har varit särskilt aktiv genom åren men konfen känns rätt död jämfört med tidigare 😉
-
Enligt VIVA är näsaäng helt kass ikväll. Jag hoppas på torsdag!
/J -
Någon vits att åka till Näsbypark ikväll? Känns som det blåser en del i stan men prognosen ser usel ut.
Har som störst 99l o 6mInte att jag har varit särskilt aktiv genom åren men konfen känns rätt död jämfört med tidigare 😉
Jo konfen är klart mkt mer död än förra året…vet ej vad som hänt
-
Jag hoppas på Fituna imorgon efter jobbet. Tänkte försöka vara där runt 16-17 🙂 Ser ju ut att bli jättebra!
-
Hade hoppats på Torö i morgon kväll och Fredag morgon men….☹
Det får möjligen bli storbräda vid Björkvik på
e-m. -
Jag försöker hinna till Brevik/Åkersberga efter jobbet imorgon torsdag.
-
Jag hoppas också kunna köra en sväng i brevik. Vi ses!
-
Nämdöfjärden SO 8-10 imorron.. Bjorkvik?
Om man kör lilla sandarna I högsäsong, kan man fortfarande köra hela vägen fram som i höstas? Måste man betala parkering? 😁 -
Nämdöfjärden SO 8-10 imorron.. Bjorkvik?
Om man kör lilla sandarna I högsäsong, kan man fortfarande köra hela vägen fram som i höstas? Måste man betala parkering? 😁På vardagar är det inga problem. Parkeringen kostar 10 spänn/tim. Max 40:- dygn.
-
Ändrar mig och åker bort till Brevik jag också. Perfekt tillfälle att testa nya ställen och lära känna dem 🙂 Lite närmare också!
-
Har jag tur kommer jag fit ocå
-
Jag har ett ärende i nacka så testar bjorkvik om typ 1h. Skickar en rapport. Är sandarna eller bryggan bäst på so?
-
Jag rullar ner mot Fituna strax, skickar rapport när jag är framme.
//L
Logga in för att svara.