Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆Stockholm 2018☆
-
Sitter och jobbar i stugan, Södra Svärdsö och jobbar. Det regnar lite grann men vinden trycker på bra emellanåt. Åker ner om en stund – ses då!
-
sen start för mig, rullar ner mot torö nu, tog med ett extra 4:0 & 3:7 om någon behöver låna…, kollade in närlunda nyss, gässade bra och bra vinkel
-
Fungerar Kärringviken på väst också och är det någon som tänkte vara där eller åker alla ni till Stenstranden?
-
Testar att åka till Närlunda Ekerö om 15 min. Tror mina segelstorlekar gör sig bättre där än på Torö. Rapport kommer för er som funderar på att åka ut senare.
-
Galet kul, överriggad 4.2 på lilla vågbrädan i hemmaviken i mälaren! Rundade av jobbet vid lunch och fick några sköna timmar på vattnet.
Torö lär kunnat varit grymt idag, kanske sideshore med höft till gubbe fantiserar min hjärna iväg.. Rapport, bitte!!! ☺
/Mackan
-
Stenstrand va superfint idag. Lagom stora vågor för mig som nybörjare i vågorna, varmt i vattnet.. Vinden va där men väldigt upp o ner, körde 4.2 och 82l, i början var 4.2 för litet och framåt lunch va 4.2 för stort.. Men kul, andra gången på Stenstrand!
-
Galet kul, överriggad 4.2 på lilla vågbrädan i hemmaviken i mälaren! Rundade av jobbet vid lunch och fick några sköna timmar på vattnet.
Torö lär kunnat varit grymt idag, kanske sideshore med höft till gubbe fantiserar min hjärna iväg.. Rapport, bitte!!! ☺
/Mackan
Stenstrand va superfint idag. Lagom stora vågor för mig som nybörjare i vågorna, varmt i vattnet.. Vinden va där men väldigt upp o ner, körde 4.2 och 82l, i början var 4.2 för litet och framåt lunch va 4.2 för stort.. Men kul, andra gången på Stenstrand!
Låter härligt!
Fin bild!
Logga in för att svara.