Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆Stockholm 2018☆
-
Jep idag var väldigt bra, 6°C och soligt. Bra för de som har varit ute, jag kunde inte vara ledig men hoppas att prognos kommer att ändra inför helgen.
-
Vilka är ute på vattnet och speedar?
Jag körde en sväng på Dalarö efter lunch. Dessvärre droppade vinden mer än vad proggen sagt. Och med lite för mycket väst i vinden för Dalarö så blev det extrembyigt. Men jag fick plana lite i alla fall. Sol och vårkänslor fick jag också. Lite märkligt att jag var ensam surfare en så här fin och varm dag, bara några liftåkare som gjorde mig sällskap. 🙂
-
… bara några liftåkare som gjorde mig sällskap. ” />
Hahaha… “Liftåkare”… den var ny 😀
-
… bara några liftåkare som gjorde mig sällskap. ” />
Hahaha… “Liftåkare”… den var ny 😀
Ha ha…men akta er, för eller senare börjar ni kita ni oxå
-
Alla vet väl att liftgubbe är fetaste jobbet när man säsongar, då får man åka mest😎
-
Hej Mick.
Tänkte höra om du kommer att sälja några segel och master till våren…om så ring gärna mig ..0700 407020..Mvh Peter
-
Nästa söndag ser fin ut… Upp till 18 i byarna NO (Windguru) och minus 9 grader i luften…
Blir en köldeffekt på -22.
Bara att linda in brädan i aluminiumfolie så blir den vips isbrytande! -
Någon som vet om Brevik (Åkesberga) är is fritt? @dendrite du kanske vet, om jag minns bra bor du i närheten.
@mrquality har inte varit förbi där på ett par månader faktiskt så vet tyvärr inte hur isläget är. Gissar dock på att det är is i alla fall ett par meter ut från stranden. Funderar du på surf i helgen?
-
Ja, jag funderar surfa i helgen någonstans där är is fritt, även om det ska inte blåsa så mycket. Nu verkar is börja smälta iaf.
-
Någon som vet om Brevik (Åkesberga) är is fritt? @dendrite du kanske vet, om jag minns bra bor du i närheten.
Björkvik är så gott som isfritt. Så här såg det ut i Onsdags. Kylan verkar komma tillbaka nösta vecka så premiären blir nog inte av på flera veckor än 😔
-
Björkvik är så gott som isfritt. Så här såg det ut i Onsdags. Kylan verkar komma tillbaka nösta vecka så premiären blir nog inte av på flera veckor än 😔
Jag hoppas på kyla och snö så man kan åka längdskidor under påsken 😛
Logga in för att svara.