Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆Stockholm 2018☆
-
Kort video från när det blåste så bra i tisdags på Närlunda. OBS, lite rookie-varning, första gången med 4.7 🙂
<iframe src=”https://www.youtube.com/embed/pWUyHZL2bjY?feature=oembed&wmode=opaque&showinfo=0″ style=”border: none” allow=”autoplay; encrypted-media” allowfullscreen=”” name=”fitvid0″></iframe>Yeah! Fin video.Har du bytt bräda?
Tack!
Jag har haft den där (95 l freewave) lika länge som slalombrädan, men kommer bara fram när det blåser minst 5.9 och jag sätter inga gippar eller slag med den 😂 -
Vart att man idag då? Vill utforska något bättre än näsa äng men vill gärna slippa brutal surf på havet utanför väddö.
Förslag? -
Jag packar och åker till sticklinge nu. Vet inte om det är bättre än näsa äng, men det är nära! 🙂
Vart att man idag då? Vill utforska något bättre än näsa äng men vill gärna slippa brutal surf på havet utanför väddö.
Förslag? -
Väddö var blåsigt med 4.2-4.5 och inte helt enkelt att ta sig ut i brytande vågor..
-
Japp, Väddö var tokjobbigt idag. Min 4.2 var alldeles för stor tyvärr. Men skönt med rejäla dyningar längre ut.
-
Väddö var blåsigt med 4.2-4.5 och inte helt enkelt att ta sig ut i brytande vågor..
Var ni på Väddö, Sandviken eller Mats väg eller vad den heter?
Eller var det Salnö, Bylehamn? -
Jag och en till (Oskar Nyberg) kommer dra till Bromskärs brygga (Blidö) idag.
-
Några fler som åker till Salnö idag?
Japp, finsegling
-
Jag och en till (Oskar Nyberg) kommer dra till Bromskärs brygga (Blidö) idag.
Ser fram mot en prognos från Blidå sedan Stefan!
Vi var fem pers som testade Sticklinge på Lidingö, Vinden kom senare än väntat men väl i planingen bjöds det på riktigt bra surf. Helt klart ett alternativ till Fågelöudde när det blir för mycket nord i vinden
-
Jag och Peter funderar på att åka till Skälåker i eftermiddag.
Är det några fler som funderar på att åka dit?
Verkar/hoppas det kan vara tillräcklig nordost.Hörs, Claes
Logga in för att svara.