Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆Stockholm 2018☆
-
Lite korta klipp från Kapellskär i Söndags. Kanske någon som känner igen sig själv? 🙂
-
Superdag vid Björkvik idag. Sol, “varmt” och jämn vind på ca 10 m/s. bara jag och Leffet på vattnet. Loggade ca 40 km med 7.8/124 l, full fart hela tiden snittade 16.3 kn toppar på dryga 25. Ibland är livet lätt att leva 🙂
. -
Funderar också på Gålö imorgon. Kan vara värt ett försök.
Jag siktar på 10.30, om inte prognosen ändras.
-
Tänkte också runt den tiden typ. Kollar progg imorgon innan också men nu ser det ut som att det borde funka med 7.0 t ex.
-
Är nog också på. Kunde inte förlåta mig själv riktigt när jag missbedömde Björkvik häromdagen.
Med lite större grejer skall det säkert kunna bli bra. -
Vad säger ni om vinkeln då?
Har bara kört Gålö en gång, och då var det gränsfall på för många grader nord i vinden. -
Blev ju riktigt bra till slut på Gålö, fullt drag med 7.0 och 110-liters från typ 12.00 och framåt, kanondag! En hel del surfare på plats.
-
Ja det blev faktiskt riktigt bra efter en väldigt hopplös start. Var nog ett femtontal riktiga surfare på
plats,(+en miljon kitare) varav tre tjejer. Kul. -
Ja det blev faktiskt riktigt bra efter en väldigt hopplös start. Var nog ett femtontal riktiga surfare på
plats,(+en miljon kitare) varav tre tjejer. Kul.Riktiga surfare!? Vaŕe så stora vågor?😆
- This reply was modified 6 years, 1 month ago by bjorkviksmannen.
-
Björkvik på torsdag? Ser ut att kunna bli lite sydlig vind (OK lite många dagar bort för säker prog men det ser lovande ut)
-
Jag kör Björkvik imorgon förmiddag, ser ut att bli blåsigt nog för att vinden ska nå in dit. Torö blir lite stort för mig, särskilt när det är lite svalt i vattnet…
-
Meddela gärna hur det var. Själv funderar jag på Torö/fituna/Dalarö på fredag. Men…. ska det regna..? 😬
Någon fler i samma tankar?
Log in to reply.