Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ☆Stockholm 2018☆
-
Jag går i samma tankar om fredag!
Ser ut nu som det ska regna fre-sön… -
Funderar också på fredag, hoppas komma loss men vet ej än, annars kanske jag kommer loss på lördag.
-
Ha, ha! 3° å så regn. Vad lider ni av?
Abstinens! 😉
-
Det var rätt stökigt och 4.2 var för stort för mig, så blev bara några överriggade repor. Men alltid gött att komma ut. Solen tittade dessutom fram mellanåt!
-
Det var rätt stökigt och 4.2 var för stort för mig, så blev bara några överriggade repor. Men alltid gött att komma ut. Solen tittade dessutom fram mellanåt!
All cred till dig!! Jäkla hårding.💪
-
Imponerande!!!! 🤙🏻
-
Någon som ska ut idag? Jobbar nu men funderar på Torö från mitt på dagen ungefär om jag kommer ifrån.
-
karlklasen
“Det var rätt stökigt och 4.2 var för stort för mig, så blev bara några överriggade repor. Men alltid gött att komma ut. Solen tittade dessutom fram mellanåt!”Tur att det blev blåsigt nog för att vinden nådde in dit!
Härligt!- Detta svar ändrades 5 år, 11 månader sedan av grrrr.
-
4.2 var för stort i byarna, blev några repor ändå men sen drog jag in och bytte till vågsurfbrädan istället, det vred in en hel del fina vågor, kul! Sen nedriggning i mörkret 🙂
Är det någon som kör imorgon?
-
Planen är Torö imorgon!
Var en kort sväng ut från Dalarö idag. Byigt…
Logga in för att svara.