Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ✰ Stockholm 2021 ✰
-
E fitna bättre än Dalarö idag?
Blir lite folk på Fituna idag oxå.
-
Någon som är på plats i Dalarö? Lite sent kanske men börjar åka nu😁
Kan svara mig själv, jo det var många som körde både foil och på fena, riktigt nice. Körde 5,3 och 1200 vinge, 92 liter. Överriggad på slutet ca 21.00
- Detta svar ändrades 3 år, 5 månader sedan av Stefan_Foil.
-
Bra tryck med 7.8 på Dalarö, i början var inte så stark vinden men sen blev överriggad. Bra AW.
-
Blir lite folk på Fituna idag oxå.
Ja, vi var typ 15 pers där. Det blev en riktigt schysst dag! Syd 8-11 m/s ganska jämn vind kl 12-15, sedan lite lättande ibland innan det ökade igen efter kl 17 (och verkade fortsätta länge! Jag drog kl 18, men då var det fortfarande 2 pers ute). Det kördes kring 5.5-7 kvm.
/Lars -
Blev en kanonkväll på Dalarö idag! Körde mellan 18-21 och det var riktigt bra tryck i byarna. Körde foil (1100-vinge) och 5.3.
-
Missa inte dagens erbjudande! Fudde 👊 Vissa skulle köra morgon pass 06.00-08.00 , jag kan inte pga 6.30 ska börja jobba men det blir en fin AW🤙
-
Ja det är bra tryck på väst nu
Trodde jag skulle köra morgonsurf men jag var tydligen för zombie…blir bara latare och latare för varje år… -
Slingshot demo!
Breviks havsbad, Åkersberga
Klassisk spot med minigolf och numer utegym vid vindstilla. Ta med dina prylar och blåser det över 7 i byarna kan det va värt att testa lite foilAnnars kör en repa efter båt eller vinga lite på en skateboard
Håll koll på datum nedan
20/6
27/6Uppdatering kring tid kommer på Windfoil m.m.
-
Rasta kör 6:7 fullt tryck , 5:7 funkar i byarna men lite guppa mellan
-
Körde Fudde kl 17, riggade 8.2 så fick några fina repor och jippar i byar.
-
Omg, på fredag kommer man äntligen kunna köra i bara speedos!!! I alla fall denna prog från YR slår in:
Logga in för att svara.