Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ✰ Stockholm 2021 ✰
-
Fituna levererar igen, dag efter dag; det kördes segel mest runt 6 m2 idag o tiotalet pers på plats. Imorrn blir det både varmare, mer sol och mer vind 🤗
-
Fituna levererar igen, dag efter dag; det kördes segel mest runt 6 m2 idag o tiotalet pers på plats. Imorrn blir det både varmare, mer sol och mer vind
För varmt för att arbeta idag och för blåsigt för att inte segla, jag kör AWOL-segling hela eftermiddagen.
-
Vad vet vi om vattentemperaturen Fituna. Några som körde shorty igår?
-
Fan, kan bli svårt för mig att komma iväg idag men imorgon lördag tänkte jag ta mig till Fituna.
-
Det känns som semester med passadvindar varje dag. Hur ska man kunna koncentrera sig på jobb nu. Vilken jobbig sport man fastnat i. Ja blir nog Fituna ikväll om inte tidigare
Edit…nope gick visst inte. Fan också🙁. Siktar på imorgon…
- Detta svar ändrades 3 år, 5 månader sedan av Stefan_Foil.
-
Det känns som semester med passadvindar varje dag. Hur ska man kunna koncentrera sig på jobb nu. Vilken jobbig sport man fastnat i. Ja blir nog Fituna ikväll om inte tidigare
Edit…nope gick visst inte. Fan också. Siktar på imorgon…
Nej-det går inte att koncentrera sig på jobb
3 dagen i rad på Brevik, som börjar bli en rätt hyfsad spot om man har rätt grejer (läs foil)f-n vad de tryckte på, många vanliga brädor på vattnet
För min del var det mest öppen dörr hela tiden, båda händerna framför hängseletamparna, med 4.7 och allround vingen i76 (1600 cm2 men ganska tunn). På slutet lugnade det sig lite så man kunde stå i stropparna iallafall, och gippa hyffsatDet gick ridbara swell (på foil) det är banne mig inte vardag här omkring…
-
Brevik: Inte varje dag man surfar i strålande sol och 30 grader i Sverige. Tidvis bra ttryck i 6.0 och 106 FSW. Och bara i surfshorts!!!
-
Brevik: Inte varje dag man surfar i strålande sol och 30 grader i Sverige. Tidvis bra ttryck i 6.0 och 106 FSW. Och bara i surfshorts!!!
Aha du var shortsmannen – erkänn det var lite kallt i vattnet!
-
Aha du var shortsmannen – erkänn det var lite kallt i vattnet!
Faktiskt inte, det var förvånansvärt varmt. Lite svalt i vattnet, men väl på brädan kunde det likväl varit i Cabarete 😁
- Detta svar ändrades 3 år, 5 månader sedan av goose.
-
Jag hade bråttom körde en timme innan jag skulle hämta barnen, körde i kalsonger pga glömde min våtdräkt men det var varmt ändå…..det var utomlands känsla idag på Näsa Äng
-
Jag hade bråttom körde en timme innan jag skulle hämta barnen, körde i kalsonger pga glömde min våtdräkt men det var varmt ändå…..det var utomlands känsla idag på Näsa Äng
Italian style! Respekt!!
-
Imorrn kör vi!
Brevik 15-18
Ta med dina grejer, testa en ny foil eller för första gången
Vingla runt med en vinge, eller bara kläm/känn och spela minigolfSlingshot f -wing och f- wing kommer finnas, plus en slingwing 5.4 och en wizard 130
Har du DT box kan du testa på egen bräda
Jag håller endast en 5.7 rigg, så är du inställd att verkligen testa så ta med egna riggar
Ca på vattnet
M
Logga in för att svara.