Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ✰ Stockholm 2021 ✰
-
Hälsningar från Grönhögen, öppen dörr med 4.2. Tippar 15-20 m/s
-
Söndag kl 14.30-16.30 på SV var klockren för oss på Horsan med 7.3 och 7.4! Flera kilometerrepor med hyfsat jämn vind!👍
- Detta svar ändrades 3 år, 3 månader sedan av herr-pelegrin.
-
Söndag kl 14.30-16.30 på SV var klockren för oss på Horsan med 7.3 och 7.4! Flera kilometerrepor med hyfsat jämn vind!
Du skulle ha kommit ut till oss på Mysingen 😊
-
FREDAG – Fin ostkaka på Horsan före matchen med 7.3. Blir nog även en kvällsvända!😎
-
Gålö i morgon bitti?
Ja, prognosen ser stabil ut! Nordost är väl perfekt! Dawn patrol!
-
Har man surf-abstinens så kan man kika på youtubevideos.
Videos från Stockholms spots finns samlade här
https://www.findwind.se/vds?sg=44- Detta svar ändrades 3 år, 3 månader sedan av bolinsky.
-
Efter en vecka surf på Tarifa är det dags igen att surfa här, idag AW på Dalarö 🥳
-
Dalarö glänste i dryga timmen idag på eftermiddagen. För en gång skull jämn stadig vind. Hade kunnat köra mindre än 7.5 men vågade inte gå in och byta. Riktigt bra!
-
Dalarö glänste i dryga timmen idag på eftermiddagen. För en gång skull jämn stadig vind. Hade kunnat köra mindre än 7.5 men vågade inte gå in och byta. Riktigt bra!
Jepp det var en super bra dag, som du säger vinden var jämn. Det endast var för mig att min första repan i full planing gick lite så där ahahaha. Var ganska nära stenar men trodde skulle klara och att det fanns inte där jag surfade. Tur att jag hade flera fenor till. Annars kanon dag!
Logga in för att svara.