Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ✰ Stockholm 2021 ✰
-
Fantastik eftermiddag / kväll på Dalarö i går.
10-13 . Byggde dyningar och choppet försvann
Det var dock vara tre vinsurfare ute.Frågan är om det blir lika bra idag? Kanske är det lite för mycket väst inblandat idag
-
Jag körde på närmsta vatten på Ekerö Kyrkfjärden igår, lagom med 4,2 och foil. Det va bäst på dagen då det va lite mer väst sen vred det mot SV-SSV och blev byigt så kan tänka mig att Dalarö var lite tvärtom och blev bättre mot kvällen.
Lite sliten idag men har funderingar att åka nånstans. Närlunda kanske. Verkar vara lite mer västligt än igår. Eller Brevik möjligen.
-
6-11 vid Brevik, VSV, rätt mkt folk på vattnet, 7.0 verkar plana
Jag tror det ökar och vrider mer mot väst- Detta svar ändrades 3 år, 3 månader sedan av sailortrash.
-
Närlunda levererade idag och var många på vattnet. Perfekt vindriktning och relativt jämn vind. Överriggad mot slutet med 4,2 och foil och var tvungen att bryta då det inte gick längre. Andra körde 4,7 med fena.
-
Någon som är sugen på Väskusten? Kör till Ringenäs i eftermiddag.
-
Någon som är sugen på Väskusten? Kör till Ringenäs i eftermiddag.
Om några veckor kanske…lite mkt annat just nu!
-
Super bra a.w. på Fudde, många på plats, körde 50.63 KM med 6.9, full tryck hela tiden!
Imorgon A.W. blir foil tror jag -
Inte så stark vind idag men ändå kan fungerara med stora prylar eller foil. Vart åker ni? NV vind, Närlunda borde fungerar eller hur?
-
Vart lokala spoten för mig på trälhavet, bra vind för foil, gedigen gippträning. Skönt med sol!
-
Blev en fin foil session på Fudde, många där på plats. 😃
-
Byig nordvind och spöregn framöver. Svensk höstsurf när den är som bäst…
-
Känns som att Gålö kan funka bra framöver. Drar nog dit på lördag och kommer jag loss, även efter jobbet på fredag.
-
Jo lär bli hård nordostvind flera dagar i sträck.
Sist på Gålö var det mycket sjögräs som fastnade på foilen men finns inget bättre ställe på nära håll tycker jag så kommer nog köra där ändå.
-
Känns som att Gålö kan funka bra framöver. Drar nog dit på lördag och kommer jag loss, även efter jobbet på fredag.
Ja, AW på Gålö idag ser lovande ut! Jag kommaer att försöka vara där från 15
Logga in för att svara.