Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ✰ Stockholm 2021 ✰
-
Gålö var helt ok igår med 4,7 och foil. Mycke kite men undrar om det inte va fler vindsurfare.
Vinden verkar hålla i sig även idag. Slut i kroppen men åker nog dit iaf.
-
Härlig surfdag på Gålö! Kul att se så många på plats, måste varit 30-40 Windsurfare !
-
Ja det var fint! Förhållandevis jämn vind. Och kul med så många vindsurfare, tror inte jag sett så många samtidigt i Stockholm (Sverige?) samtidigt.
Härlig surfdag på Gålö! Kul att se så många på plats, måste varit 30-40 Windsurfare !
-
i norrort vart det 0 vindsurfare, 0 vind och 2 vingar. total bomkörning…
får se om det blir ngt imorrn. Ibland lönar det sig att sätta sig i bilen, men hade ändå ingen möjlighet att komma loss längre än lokalt..
kul med så många vindsurfare!
-
Gålö blev totalt fiasko för mig, kom dit sen em/kväll och va inställd på att köra lite klassisk slalom men blev istället guppa fram och tillbaka tills vinden dog.
-
För att citera Kai Lenny “don’t leave good surf looking for better surf” vet inte vad han säger om dålig surf, har han nog aldrig varit med om
-
För att citera Kai Lenny “don’t leave good surf looking for better surf” vet inte vad han säger om dålig surf, har han nog aldrig varit med om
Jo men i Sthlm hade han nog sagt “Never trust the wind. Bring a crazy amount of gear to the spot and then maybe if you’re really lucky you get a good session”.
-
NV/NNV idag med hyffsad styrka men jag hittar ingen vettig spot som ligger nära. Kanske Sticklinge men tror det kan vara för mkt på V.
-
Vart en vända på trälhavet med rätt bra tryck i början (5.3 och 1600 vinge), men dog av efter ca 45 min
Byigt…men platt och fint vatten. Mkt helitacks emellanåt, vilket behövs inför denbflygande varianten =)
-
AW på Näsa äng, 8.2 var perfekt nästan för stor i byar . Imorgon kanske foil
-
Dalarö levererade igår, började med foil slutade med fena
Logga in för att svara.