Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ✰ Stockholm 2021 ✰
-
Blev en bra foilsession med 5.3 igår kväll vid Björkviks Brygga, roliga vågor att leka i!
-
Fudde igår, byigt men fick ändå en hyffsat bra session med 5,3 och foil, wizard 114. Sol och varmt, nästan sommar känsla.
-
nästa helg (16-19) har jag en lucka -funderar på gotland en tors – sön. Behöver blåsa såklart, men jag är rätt ok med foilvindar även om jag hoppas på kuling.
1 – tips på boende typ billig stuga eller vandrarhem – skadar inte om det beach front
2 – häng på! -
Har tyvärr inga bra tips på boende.
Men låter roligt, kan tänka mig att hänga på om det blåser. Just nu ser det lite klent ut med vind just de dagarna men kan ju ändra sig. Jag avvaktar lite.
-
AW Fredag?
Fudde?
Någon?
Planerar att vara på plats 1530Ola
-
AW Fredag?
Fudde?
Någon?
Planerar att vara på plats 1530
Ola
Jo, hoppas på det!
-
Local beach för mig
Ostkaka på trälis, kan va episkt om det vill sig 🤣 -
Långledig fredag – måndag och hade tänkt ta husbilen över till Gotland på torsdag kväll. Men – verkar antingen vara fullbokat eller inte gå någon färja? Finns biljetter till fredag kväll, tänkte då vara på Torö på dagen. Ser ut att vara hyfsat tryck i ostlig vind och om jag fattat rätt så blir det lite typ vågor även då?
-
Jag kör AW på Fudde idag, AW imorgon sen hela dagen lördag. Fin ostkaka helgen blir det ahahah
-
Vilket ställe är egentligen bäst? Fudde eller Trälis (Brevik?)
Blir nog någon local beach för mig också men kan tänka mig åka 1-2 timmar för en episk session.
-
Är det för lite nord i prognosen (för idag o imorgon) för att det ska fungera på Gålö?
Det brukar ju oftast blåsa mer längre ut mot kusten.
-
Är det för lite nord i prognosen (för idag o imorgon) för att det ska fungera på Gålö?
Det brukar ju oftast blåsa mer längre ut mot kusten.
Jag tänkte samma, Gålö brukar funka hyfsat på ost med bara lite nord. Särskilt på lördagen ser det ju lite tunt ut på Fudde om man inte foilar.
Yr och smhi har litet olika bud på vinkel så man får bestämma sig på lördag morgon. Fredag blir iaf AW /Fudde för min del!
-
Vilket ställe är egentligen bäst? Fudde eller Trälis (Brevik?)
Blir nog någon local beach för mig också men kan tänka mig åka 1-2 timmar för en episk session.
Vart faktiskt episk vind på trälis idag, jämna 6-10 ONO. Tog slut lite tidigt tyvärr då jag foila av en skruv, och var överriggad vilket var lite trist
5.3 och i76 (1600 vinge)Skruven är utbytt, repris imorrn!
-
Bra aw på Fudde , 7.8 var lagom ahahah
https://www.facebook.com/groups/324054001069678/permalink/2237323883076004/
Logga in för att svara.