Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ✰ Stockholm 2021 ✰
-
Blev en fin dag med foil på Fudde, imorgon kör vi på fena och små brädor
-
Jag fick mig en repa på en tom parkering, bra kul…tills nya grejer kommer i april!
Bra uppvärmning, nöta timing i duckgibe, switchstance gipp och 360
-
För mig blev Sätra i Edsviken, super starka byar, 5.5 och till slut 6.9
-
Fick inte ihop logistiken idag, Närlunda och andra spot på ön har en del isflak såg jag när jag körde förbi idag. Siktar på foil på onsdag istället.
-
Hur går tankarna inför söndag…ganska brant NV med skaplig styrka. Har själv aldrig testat Torö på den riktningen, någon som överväger den? Annars kanska Bosön Lidingö kan funka. Troligtvis för brant för Fudde iaf.
Friska vindar vid Torö, vi var tre vindsurfare och ett par tusen kajtare. De tre förstnämnda njöt av 5.9-6.2 segling där trycket gick lite upp och ner och grov sjö varvades med släta partier. Tendens till surfbara vågor närmast land.
Första gången jag körde Torö på NV, och det kan bli fler besök, men är också sugen att testa Rangsta brygga som har gott rykte på den här vindriktningen.- Detta svar ändrades 3 år, 7 månader sedan av gustav1980.
- Detta svar ändrades 3 år, 7 månader sedan av gustav1980.
-
Ja, Torö är nice på NV. Skulle också vilja testa Rangsta nån gång, har bara varit på spotcheck där en gång.
-
Jag kör AW imorgon vid Dalarö eller Fudde, någon annan som ska surfa?
-
Kanske joinar, kommer jag loss från jobbet så kommer jag dit.
-
Ser ok ut nu på Kyrkfjärden, Ekerö ca VSV 8m/s, helt ok riktning. Kommer nog köra ett litet AW pass här hemma.
-
Det blev AW på Fudde , bra ritning och stark vind, kom upp till 26.76 knopp och körde 2.5 mil. Varm soligt och skönt
Logga in för att svara.