Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ✰ Stockholm 2021 ✰
-
Någon som tänker köra imorgon? Jag lurar på Björkvik, lite mycket väst för Dalarö?
Nejdå, riktningen på Dalarö ser bra ut idag. Även Fituna kommer att funka fint; det blir en del folk där idag som det verkar. Och även Torö K-viken förstås.
- Detta svar ändrades 3 år, 7 månader sedan av pete.
-
Tack! Valet föll på Dalarö. Byigt såklart men inte så farligt som jag hade trott. Perfekt riktning nu iaf, möjligt det kommer ett västvrid senare? 4.2 ganska lagom. Ingen trängsel på vattnet 😀.
Någon som tänker köra imorgon? Jag lurar på Björkvik, lite mycket väst för Dalarö?
Nejdå, riktningen på Dalarö ser bra ut idag. Även Fituna kommer att funka fint; det blir en del folk där idag som det verkar. Och även Torö K-viken förstås.
-
Tack! Valet föll på Dalarö. Byigt såklart men inte så farligt som jag hade trott. Perfekt riktning nu iaf, möjligt det kommer ett västvrid senare? 4.2 ganska lagom. Ingen trängsel på vattnet .
Hoppas det funkade! Vi var en handfull pers på Fituna och det vred mot sydväst mycket tidigare än prognos, så inte optimalt även om det blåste på bra speciellt när fronter passerade. Kul dag ändå! 🙂
-
Yes det blev fint 👍 Avslutade lagom till en front med både regn och hagel 👌
Tack! Valet föll på Dalarö. Byigt såklart men inte så farligt som jag hade trott. Perfekt riktning nu iaf, möjligt det kommer ett västvrid senare? 4.2 ganska lagom. Ingen trängsel på vattnet .
Hoppas det funkade! Vi var en handfull pers på Fituna och det vred mot sydväst mycket tidigare än prognos, så inte optimalt även om det blåste på bra speciellt när fronter passerade. Kul dag ändå!
-
Fin dag vid Fudde idag, många på plats. Lite byigt men roligt ändå
-
Hej! Någon som tänker köra AW imorgon 16/4? I så fall vart? Jag kanske kör på Fudde eller Näsa äng
-
Hej! Någon som tänker köra AW imorgon 16/4? I så fall vart? Jag kanske kör på Fudde eller Näsa äng
Tänkte försöka hinna dit till lunch om jag hinner jobba undan, det skulle avta en del frammåt eftermiddagen enligt prognos
-
Tänkte försöka hinna dit till lunch om jag hinner jobba undan, det skulle avta en del frammåt eftermiddagen enligt prognos
Även Gålö kan fungerar idag
-
Vi blev tre vindsurfare på Gålö idag. Det var som det brukar där, d v s lite på och av. Jag körde 6.5, det var ok för det mesta, men stråkvis en del guppa. Rätt vinkel, skönt väder och bra coronasäker AW i alla fall 🙂
-
Bra AW igår med 7.7, nu är på väg igen dit 🙂 Idag blir 8.6 eller foil
-
Bra AW igår med 7.7, nu är på väg igen dit Idag blir 8.6 eller foil
Toppen, jag satsar också på Gålö idag.
-
Ser ut som det blir starka byiga nordvindar fredag, lördag och söndag!
Tyvärr också kallare igen!
Logga in för att svara.