Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ✰ Stockholm 2022 ✰
-
Inte dumt att bränna runt på fruset vatten heller…för stor film att ladda här men kolla nedan:
https://www.facebook.com/groups/osterskarsvk/permalink/4643170609112242/ -
Såg riktigt nice ut Mårten. Det blev oxå en nice 4,7 foil session i Brevik för mig på “ofruset vatten”.
-
Igår var det super bra på Brevik. Riggade 6.9 men var för stort i starka byar. Körde 105 lt bräda och 127 lt .
-
Såg riktigt nice ut Mårten. Det blev oxå en nice 4,7 foil session i Brevik för mig på “ofruset vatten”.
Lite sjukt egebtligen att ni bränner runt på vatten och jag på is endast 1 km bort 😎
Idag vart det repris!
Hybrid dock, låg 1 cm vatten på isen!
-
En till film från igår, lätt vind ca 3-7 och blöt is
-
Fint! Har du byggt själv brädan? Jag har bara testat 2 gånger i år isbräda blir mer kanske nästa år, nu kommer vi till ljusare och varmare tid på året 😊🙏
-
Fint! Har du byggt själv brädan? Jag har bara testat 2 gånger i år isbräda blir mer kanske nästa år, nu kommer vi till ljusare och varmare tid på året
Ja, snart blir det flytande vatten för mig med
Jo den är byggd själv, av ett deck från mountainboard, plywoodbitar och gamla långfärdsskridskor (v slipade)
Nästa år blir det riktiga stabila stålmedar, men detta funkar bra för lättvind och farter uppåt 15 knop iallafall
Grymt kul, grym teknikträning
Tyvärr inga hopp och skutt…
-
Imorgon torsdag förmiddag brakar det loss på Dalarö, Torö och Fituna!
Tyvärr kommer jag själv inte loss!
Logga in för att svara.