Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ✰ Stockholm 2022 ✰
-
6.9 full power. Vi var 8 pers totalt.
Ha, ha! Exotiskt!😅 Själv poserar jag oftast iklädd gummi.
- Detta svar ändrades 2 år, 8 månader sedan av bjorkviksmannen.
-
Ha, ha! Exotiskt! Själv poserar jag oftast iklädd gummi.
Bra att bada kallt i 10 sekunder efter surf, blir man tåligare mot vinter session och man rensar också järna. Cold is you best warm friend. Wim Hoff 😂
-
Ha, ha! Exotiskt! Själv poserar jag oftast iklädd gummi.
Bra att bada kallt i 10 sekunder efter surf, blir man tåligare mot vinter session och man rensar också järna. Cold is you best warm friend. Wim Hoff 😂
😂😂😂
-
Snart börjar det bli dags att börja scora episka Fituna sessions. Är vägen dit ok nu och har sjöbrisen börjat kicka in? Någon som har koll?
-
Eftermiddag var på Fudde idag, här Axel i action. Vart åker ni imorgon?
-
Ja kanske för tidigt och nu blir det kallare och nord vind. Någon som kör imorgon, ska bli N-NV, Rangsta, Torö, eller vart kör ni isf
-
Jag kom sent till fudde, nästan ingen vind när jag började men blev en bra foil session tillslut, överriggad i byarna med 5,2.
-
Jag och Markus åker till Kärringviken idag, jag ska testa min nya FSW bräda och passar perfekt idag 🥳. Runt Kl 11.00 där
-
Jag och Markus åker till Kärringviken idag, jag ska testa min nya FSW bräda och passar perfekt idag 🥳. Runt Kl 11.00 där
Hoppas ni får en bra session, jag kommer tyvärr inte loss
-
Ja, blev en kul kort session på Torö. Rejält med tryck i byarna, dock ganska byigt, kanske lite väl mycket N i vinden ibland. Körde vågbräda och 4.7.
-
I förrgår 28e mars körde jag 1 tim lunchpass i Fudde. Överriggad med mitt nya severne freek 3,6. (ss wizard 114 och sab 799 foil) Otroligt bra och jämn vind, sol och faktiskt relativt varmt.
Logga in för att svara.