Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ツ Stockholm 2024 ツ
-
-
Super bra dag på Dalarö idag. Blåste mest mellan 11.30 -14.00 då blev jag lite överriggad med 6.9
-
Bra tryck på dalarö även 6 juni. Körde 5.0 några timmar med fullt tryck.
-
Vad händer med den nya surfzone???
Är jag på fel ställe eller varför inga rapporter när det blåser apa? Lite rörigt rent kronologiskt på de olika ämnena samt att allt blandas med köp/sälj osv. Eller rapporterar alla i någon ny FB-sida????
-
Kvarglömd bom i Björkvik i söndags!
Jag tog hand om den och har den hemma på Ingarö.
Hör av dig om du saknar den 🙂
Fredrik
070-3768126
-
Dalarö var kanon i söndags. Jag körde från kl 13.00 cirka, 4.9 och 105lt bräda. Många surfare på plats. Angående SZ tycker också att förut var lite enklare då var flera medlemar mer aktiv i förum
-
På http://www.findwind.se så finns vindzon angivet.
findwind.se
FindWind visar aktuella, framtida och historiska vind, våg och väderförhållanden. FindWind uppdateras var femte minut och använder hundratals vindkraftverk och flera vädertjänster. Målet är att göra sökandet efter de bästa vindarna och vågorna enklare än någonsin. Visionen är mer tid … Fortsätt läsa
-
Ska tillägga att so funkar på näsbypark men dalarö behöver syd till sydväst. Speciellt på sv med lite sol, då brukar det bli lite extra tryck.
-
Det ser ut att kunna bli fin sjöbris idag och imorgon men även bra med vind från helgen och framåt.
-
I lördags den 29/6 blev en fin session vid Breviksbadet, VSV är den perfekta riktning där. Blåste hela dagen. 27 knopp i topp fart på choppigt vatten var inte så dåligt :). Vi var 10/12 vindsurfare, folk körde 105lt/109lt/ 5.9/6.3 speciellt innan kl 10.00 då byar var upp till 14 m/s.
Ändra miniatyrbild -
Generating thumbnail…
-
Generating thumbnail…
-
-
Fanns nån sida där man kunde se vilka vindriktning som passade på exempelvis sydvindar. Vad heter den?
Vill kunna ställa in Sydvind och få upp spotar som passar med den vindriktningen. Det var INTE findwind och findwind är inte så tydlig…
Tack.
- Detta svar ändrades 4 månader, 2 veckor sedan av allen.
Logga in för att svara.