• goose

    Medlem
    19 april, 2008 vid 06:29

    @oldschool 459317 wrote:

    Huvudsaken är väl att de är bra segel?? Eller det kanske är jag som har missat något 🙂

    Du har inte förstått någonting om denna sport….:-)

  • oldschool

    Medlem
    21 april, 2008 vid 00:00

    Naish teamet med hela Hawaii klanen (Robby, Kai, Scott, Frank etc) var ute å körde en fotosession på Diamond Head idag med 09orna

    Måste ju säga att rätt jäkla sugen på nya Naish blev man ju! Prylarna ser bra ut i år! Inga bilder dock, för nån kamera hade jag inte med mig 🙂

    Det skadar ju inte om prylarna ser bra ut antar jag………..

  • poppo

    Medlem
    21 april, 2008 vid 11:47

    @dr Masse 459111 wrote:

    Hoppas inte en massa Goya fans spöar mig på beachen nu (Gurra ser ju exempelvis väldigt stark och vältränad ut, och kör en liten men farlig bil…) 😀

    Akta dig Masse, jag älskar mina nya Goya. Dock ej speciellt stor å stark som du vet, men jag kan ju alltid daska dig på kinden med ett par blöta CWM! Neoprenhandsken är kastad… 🙂

  • jesper_b

    Medlem
    21 april, 2008 vid 12:39

    Jason D har väl alltid gjort segel som funkar. Först på Ezzy, senare på Simmer samt under eget custombrand, och nu för Goya. Vad det nu är för brand som prånglar ut dem från low cost fabrik till lurad märkeskonsumerande livsstiljagande västerlänning spelar väl mindre roll. Jason är en hyvens prick som både rippar och gör bra segel. Han har dessutom just köpt tomt och håller på att bygga hus – kan behöva lite intäckter!

    Det där med vilken logga som sitter på seglet har vi nog hakat upp oss på lite väl mycket. Kolla vem som gör seglen i stället.

    Men visst håller jag med om vad en och annan skriver om utseende ovan, och visst har de där photoshoppande Pauela Canary-gänget mindre koll på varumärkesstrategi och grafisk design än på att vrida skiten ur Hookipa.

    /Jesper

  • aronh

    Medlem
    21 april, 2008 vid 16:54

    Naish verkar köra på med Boxerseglen utan Kauli. http://www.windsurfjournal.com/frontblocks/news/pop_up_news.asp?id_news=14621&ID_BB_LANGUAGES=2

    Men är det inte så att segeltillverkarna har vissa idéer om hur deras segel ska vara. Det lär ju inte bli några massiva förändringar från år till år även om de byter designer.

  • spray

    Medlem
    21 april, 2008 vid 17:24

    Kommer Goya med något FXR-segel -09 ? Någon som vet något om detta?

  • surfen

    Medlem
    21 april, 2008 vid 17:43

    2009 så ska det finnas till försäljning igen! Varför blev det inga till 08 kan man ju fundera på? Men till nästa säsong ligger en linje i bilen igen, sköna segel är det…
    /surfen

  • arnout

    Medlem
    22 april, 2008 vid 19:08
  • mountainfarm

    Medlem
    28 april, 2008 vid 07:48

    Ingen vind så pryl-mys får stilla det värsta… alltid nåt.

    Fanatic Skate
    Gaastra Echo
    JP Freestyle Wave
    JP Wave Twin
    Mistral Joker
    Naish Boxer

  • lars_k

    Medlem
    28 april, 2008 vid 08:26

    Hittade några bilder på Naish Force 09. Bra ett de öppnar upp sikten genom seglet lite:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.