-
10-12 kvm snowkite
Tips på en vettig snowkite, 10-12:a. Och, har ni en liggandes som ni vill bli av med så säg till! Ute efter något fräscht, komplett med bom och väska.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Snökite › 10-12 kvm snowkite
Tips på en vettig snowkite, 10-12:a. Och, har ni en liggandes som ni vill bli av med så säg till! Ute efter något fräscht, komplett med bom och väska.
Ta en titt på nya Flysurfer Outlaw om du vill ha en open-cell kite med alla de senaste trebokstavsförkortningarna. 😀
Förutom att den har en massa balla features och flyger helt förträffligt, ser den även rätt rå ut.
Den kommer även snart i en Deluxe-version med det superlätta silver-arrow materialet (som man nu även kan få i en radda coola färger, exempelvis guld som i bilden ovan) och Infinity-bommen.
Kolla på http://www.flysurfer.com eller http://www.kajtech.nu för mer info.
/Kaj
Okej, skulle vart riktigt ball med en sån men vet inte om jag kommer kita så värst mkt mer på snö än denna vinter så är mer intresserad av en beggad…
Har en Ozone Frenzy 06 12kvm och en 07 i samma storlek.
Båda i riktigt bra skick.
Dock är jag inte hemma på drygt en vecka. Så är det mer bråttom så får du hitta något annat.
Intresserad av ett pris?
//Robban
Yo! Fesen! Vet inte om du såg mitt meddelande men ge mej pris på dom så ska jag fundera över det, låter mycket intressant=)
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Snökite › 10-12 kvm snowkite
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.