Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 10-15 m/s och jag har en Kartongny Missile

• 10-15 m/s och jag har en Kartongny Missile

Publicerad av speedjanne på 6 april, 2005 vid 16:14

Efter att ha sett Markram/helikopterincidenten live igår vill jag ha ett säkert ställe när jag skall testa min 66 liters Missile första gången.Det skall blåsa Syd 10-15 på förmiddagen,tänkte jag att Torkelstorp kanske vore något?Har aldrig varit där hur är det på syd? Hänger någon på vid 9-10tiden?

Mvh Speedjanne

Knatte svarade 19 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • the_novice

Medlem
    6 april, 2005 vid 16:58

Det är ju det här med jobbet som ständigt ställer till en massa problem, så det får bli askim för min del imorgon eftermiddag/kväll…

• dannew

Medlem
    6 april, 2005 vid 17:32

Tar du med GPS så att vi kan få ta del av hur otroligt snabb den faktiskt är?

Vi har stora förväntningar på dig i år Janne!

• anonym-anvandare

Medlem
    6 april, 2005 vid 18:24

Frågan är om det är du speedjanne eller din missil som är snyggast på surfcompaniets sida?
    Team UDC

• Knatte

Gäst
    7 april, 2005 vid 16:57

Blev det premiär för missilen?
    Om i så fall, hur funkade det smile.gif
    Jag har precis varit och hämtat mitt Naish Stealth segel. Det såg grymt snabbt ut wink.gif
    Lär ju putsa mitt speedrekord, om bara vinden kommer och seglet håller vad det ser ut att lova laugh.gif

• speedjanne

Medlem
    7 april, 2005 vid 18:56

Japp det blev premiär i 2timmar i Fiskebäck!! grin.gif
    Körde med fullt tryck i 6.2 RS4.Den planade upp jävligt lätt trots sina 66liter.Gick väl ungerfär som en vanlig slalom upp mot vinden men stack så in i H-E när man börja slöra.Är helt lyrisk faktiskt! Skulle ha ett 5.5 segel också som nog är ultimat på den.Vi får väl se vad tomten kommer med om några veckor wink.gif

Bild från dagen finns hos min huvudsponsor http://www.surfcompaniet.se

• Knatte

Gäst
    7 april, 2005 vid 19:06

Du hade ingen GPS med dig wink.gif
    Men du kände en tydlig fartskillnad på slören i alla fall cool.gif
    Kul när nya prylar uppfyller sina syften.
    Är det inte tvärtom, att du rätt ofta sponsrar surfkompaniet, med dina inköp grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 10-15 m/s och jag har en Kartongny Missile

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.