Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 107.000 SAS Eurobonuspoäng brinner i knutarna

• 107.000 SAS Eurobonuspoäng brinner i knutarna

Publicerad av brattberg på 30 augusti, 2001 vid 13:42

Har jag lyckats skramla ihop. (fråga mig inte hur)

Nu råkar en del av dessa brinna inne den 1:a september så jag måste boka något.

Är det nån Biggles som har förslag på bra surfresmål på SAS-destinationer för en vecka eller två. Tyvärr brukar ju surfing i storstäder inte va så bra men svara snabbt om ni vet nåt, tomas.brattberg@telenordia.se, SAS flyger inte till portugal vad jag vet.

brattberg svarade 23 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    30 augusti, 2001 vid 13:53

hej.
    Sas flyger väll till Grekland Naxos?
    Kom precis tebaks därifrån o det var riktigt bra

• dr-masse

Medlem
    30 augusti, 2001 vid 13:58

SAS (eller partner inom Star Alliance) flyger till Lissabon, vet några som nyttjat Eurobonus för detta.

Guincho kan dock vara lite vanskligt efter augusti, om det är dit du tänker fara?

Vad sägs om Malaga och bila ner till Tarifa? Fullt genomförbart.

Eller Dublin och testa Irland? verkade ju GRYMT på hösten när PWA var där.

Lycka till å Surfa På!

• anonym-anvandare

Medlem
    30 augusti, 2001 vid 19:33

Nää dit flyger inte sas inte. inom grekland finns bara olympic vad jag vet.

• anonym-anvandare

Medlem
    31 augusti, 2001 vid 06:37

SAS flyger till Fuerteventura .

//Mac

• anonym-anvandare

Medlem
    31 augusti, 2001 vid 07:47

SAS flyger till gällivari men då måste man ha på sig en Härskarluva och helst en röd boll i munnen

• calle

Medlem
    31 augusti, 2001 vid 08:17

Testa Irland!!
    Flyg till Dublin hyr bil kör till Dingle (brandon bay).
    / Calle

• poopzilla

Medlem
    31 augusti, 2001 vid 08:45

Skall till Tarifa via Malaga om några veckor (med SAS/Star Alliance, 2249:- för dom som inte har bonuskort 🙂

Nån som känner till ngt billigt ställe nere vid standen för boende och hyra av grejor?

• dude

Medlem
    31 augusti, 2001 vid 09:33

billigt och billigt. det kan löna sig att pryta om du vill investera i tiden att fråga på några ställen. jag kommer inte ihåg vad stället hette som vi bodde på men kolla in http://www.evision.nu/tarifa så kanske du får några ideer.

-nicke

• brattberg

Medlem
    31 augusti, 2001 vid 13:01

Vaddå?? Härskarluva???
    Det tog ett tag innan jag fattade, hemma kallar vi den alltid dominansluva i sängkammaren.

Får se om de lyckas skaka fram några biljetter.
    G.C med Spanair är tydligen genomförbart.
    Så…vem vet, med tre dagars bra surfing så ökar jag antalet surfdagar med 100% för detta år.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 107.000 SAS Eurobonuspoäng brinner i knutarna

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.