Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing 11kvm för killar och 10kvm för tjejer.

Taggad: 

• swe-496

Medlem
    7 september, 2002 vid 17:24

Nej det tror jag inte. JAg vet att det inte är så tack vare att det bestäms först efter VM. Hoppas att de låser reglerna så som de är nu. I Sverige och flera andra länder behövs 12,5 som störst för att få fler seglingstimmar och fler genomförda seglingar. Det är inte bara Sverige som är vindfattigt. Thailand kan vara dåligt m fl andra länder. HOPPAS att det blir 12,5 i fortsättningen också.

• anonym-anvandare

Medlem
    7 september, 2002 vid 19:32

Jag hoppas också på 12.5 (eller mer) men enligt Surf hade de uppenbarligen haft ett PWA möte på Fuerte. Förutom tex mera hjälmkameror så ska de tre (Wave, Freestyle, Racing) diciplinerna ha fyra events var. Man får väl maila Phil McGain.

• swe-496

Medlem
    10 september, 2002 vid 11:49

Ja, nu e det ju inte PWA som sätter reglerna för Formula, utan det internationella klassförbundet, IFWCA.

• anonym-anvandare

Medlem
    10 september, 2002 vid 13:00

Du har helt rätt. Det här är ju bara PWA

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing 11kvm för killar och 10kvm för tjejer.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.