Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen 12/24V motorer säljes.

• 12/24V motorer säljes.

Publicerad av jonasp på 7 januari, 2003 vid 15:55

Om det är nån som vill ha ett par rullstolsmotorer som går att köra på 12 eller 24 V (24 är de gjorda för från början) så kan jag sälja dem inom några veckor. Just nu ingår dom i ett specialarbete.
    Ganska starka grejor men jag vet inte riktigt vad man ska ha dom till men man kan säkert göra nåt häftigt. Elektrisk segelrullare kanske…
    Har även en 12/24 V f.d. motor+stång som reglerar höjden på stolen på en rullstol. Klarar att lyfta mycket men sakta går det.

L-formade järn balkar 3mm.(tror jag) i diverse längder kanske är intressant för nån också. Det är tyvärr hål borrade i dom lite här o där.

Mycket konstiga grejor till låga priser!

styret svarade 22 år sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • styret

Medlem
    7 januari, 2003 vid 19:49

Fomulakillarna kasnke behöver nått att monera fram på bilarna för att vinscha upp brädorna i vattnet. hör med dom. smirk.gif

• _d_

Medlem
    7 januari, 2003 vid 21:24

hehehe

• adde

Medlem
    8 januari, 2003 vid 08:35

Ett ord:

ROBOTWARS!

/adde

• jonasp

Medlem
    8 januari, 2003 vid 12:22

a precis. ska snacka med såna lirare också. Det är just det vi har dom till faktiskt, vi har lyckats övertala våra lärare att göra en sån. bra mycket roligare än att skriva om nåt. Tyvärr står det rätt still nu.

• styret

Medlem
    10 januari, 2003 vid 22:19

jag har ju istället bestämt mej för att göra en surffilm som projekt/specialfilm. också betydligt roligare än att göra avhandlingar.
    Det har ju fördelen att man kan säja att man måste dra och jobba med projektarbetet när det blåser cool.gif.
    otroligt prakiskt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen 12/24V motorer säljes.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.