Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 125cm wakestylebräda tips ?

• walle

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 13:35

Någon av dom här:
    b_127_s.jpg
    otroligt grepp (konkav) och snabb bräda, ”shark skin” gör att den har minimalt dragg, släpper vattnet superlätt, poppar som en gud!
    Billigare hittar du inte…
    Jag påstår att den e en av dom bästa brädorna i år!
    3.jpg

kameleo_green.jpg
    skön bräda med lite mindre rocker än CrazyFly brädan = planar något tidigare.
    en bra plattvatten bräda som även funkar fint allround!
    Även denna har en undersida som liknar ”sharkskin” finns i två prisklasser, den dyrare är nästan omöjlig att knäcka…

Om du åker till Öland/Gotland eller Varberg när jag e där så kan du testa dessa…

• milkman

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 13:45
    walle wrote:

Fett att ha fått testa så många brädor att du vågar påstå något sånt, så många kitedagar skulle jag döda för. 😉

• walle

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 13:50
    Milkman wrote:
    walle wrote:

Fett att ha fått testa så många brädor att du vågar påstå något sånt, så många kitedagar skulle jag döda för. 😉

Att du orkar bry dig…
    Killen ville ha tips på brädor inte få en tråd sabbat av ett jevla pucko.

Har testat dessa -06:
    Cabrinha
    Naish
    Tablas
    North
    skywalker
    caution

och 3-4 tillverkare till

om jag nu testat dessa och håller CF brädan i top så bör väl CF brädan vara en av dom bättre i år, enligt mina egna bedömningar!?

P.s jag säljer inga kites, brädor eller något annat, jag får ingen förtjänst på något av det heller. testa brädorna och se vad du själv tycker.

• milkman

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 13:58

Ja det låter ju rimligt. Man får ju rätt feta abstinensbesvär som det är nu. Och inte verkar det bli en blåsig dag här i närheten denna vecka heller. Bor helt klart på fel ställe.

• walle

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 14:00
    Milkman wrote:
    Ja det låter ju rimligt. Man får ju rätt feta abstinensbesvär som det är nu. Och inte verkar det bli en blåsig dag här i närheten denna vecka heller. Bor helt klart på fel ställe.
    va inte du på Gotland?

Öland va najs men inget vidare vågor så vi drog till plattvattnet…

• psychonauten

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 14:26

Crazyfly verkar vara en trevlig bräda. Är det wake-inserts skruvhål på den?
    Ska köra wakebindningar tänkte jag.

Vad kostar den ? verkar vara hemligt.. 😉

• skye10

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 15:16

Spleene RIP 22 eller 28 (122 x 37). Supersnabb, liten rocker, flextippar, livlig, grymt påpp.

http://www.spleene.com

• walle

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 15:24
    psychonauten wrote:
    Crazyfly verkar vara en trevlig bräda. Är det wake-inserts skruvhål på den?
    Ska köra wakebindningar tänkte jag.

Vad kostar den ? verkar vara hemligt.. 😉
    det är ca 190mm c/c mellan yttre hålen, sedan har du innanför oxå.(på min bräda 127×38)
    och det e vanliga inserts.

Priset ligger på max 4790:- men dom körde en deal på 3999:- i början av sommaren… maila eller ring för exakt pris, jag vet inte.

det e http://www.kitesweden.se som säljer CrazyFly

http://www.surfstore.se säljer Skywalker brädorna väldigt bra pris på dom också!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 125cm wakestylebräda tips ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.